افرا

ساخت وبلاگ

زمانی که منتظر فرزند هستید، یکی از شگفت انگیزترین دوران زندگی شماست. با این حال، بارداری سوالات زیادی را به همراه دارد و هر بارداری متفاوت است. اگر در مورد بارداری خود سؤال یا نگرانی دارید، این مقاله می تواند به شما کمک کند تا با توصیه های آزمایش شده به آنها پاسخ دهید.

 

با نزدیک شدن به موعد مقرر برای یک تور بیمارستان ثبت نام کنید. احساس راحتی در مورد امکانات زایمان خود یک راه خوب برای داشتن یک تجربه زایمان آرام است. اگر یک گزینه است، به چند مکان مختلف نگاه کنید. همچنین، مطمئن شوید که امکانات آنها مطابق با استانداردهای شما است.

 

اگر قصد دارید به نوزاد خود شیر بدهید، حتما قبل از زایمان تحقیقات خود را انجام دهید. بسیاری از زنان در فکر شیردهی هستند و پس از آن نمی دانند که چگونه این کار را انجام دهند. می‌توانید از طریق کلاس‌های شیردهی در بیمارستان‌های محلی مشاوره دریافت کنید یا کتاب‌هایی بخرید که به شما تکنیک‌ها را می‌دهند.

 

در کلاس زایمان شرکت کنید. این کلاس ها به شما کمک می کند تا نزدیک به پایان بارداری تان نزدیک شوید. آنها دقیقاً به شما یاد می دهند که انتظار چه چیزی را داشته باشید، و شریک زندگی شما باید با آن همراه باشد. احتمالاً فیلمی از زایمان کسی را تماشا می‌کنید، تمرین‌های تنفسی جدید زیادی یاد می‌گیرید و احتمالاً با دوستان جدیدی نیز آشنا خواهید شد.

 

اگر در دوران بارداری دچار اسهال شدید، مایعات شفاف زیادی بنوشید. کم آبی بدن در دوران بارداری می تواند منجر به ویزیت بیمارستان شود که گران و غیر ضروری است.

 

یک دفتر خاطرات غذایی داشته باشید و هر چیزی را که در طول روز می خورید یادداشت کنید. حفظ این نوع سوابق راه خوبی برای اطمینان از تغذیه مناسب است. شما همچنین می توانید آن را به مطب پزشک ببرید تا در طول قرار ملاقات هایتان بررسی شود.

 

اگر باردار هستید، استفاده از سوتین ورزشی توصیه می شود. سوتین های ورزشی از سینه ها حمایت می کنند و برخی از دردها را کاهش می دهند. همچنین، حتماً از لباس‌های زیر که بیش از حد به کمر شما بریده می‌شوند، نپوشید. این می تواند از گردش خون و رساندن اکسیژن به نوزاد جلوگیری کند.

 

زمانی که باردار هستید تا زمانی که از پزشک خود نپرسیدید که آیا مشکلی ندارد، هیچ دارویی مصرف نکنید. بسته به بارداری شما، برخی از داروها می توانند برای شما یا کودکتان مشکلات پزشکی جدی ایجاد کنند. بسیاری از داروهای ضد افسردگی باید اجتناب شود زیرا ممکن است باعث تولد فرزند شما با نقص مادرزادی شود.

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید در دوران بارداری انجام دهید، خرید کتاب‌هایی درباره بارداری است که به شما امکان می‌دهد ساختاری را برای آنچه در ماه‌های آینده انتظار دارید ایجاد کنید. این تضمین می کند که هیچ غافلگیری وجود ندارد تا زمانی که زمان زایمان فرا می رسد آماده باشید.

 

هنگامی که باردار هستید، بهتر است از مصرف کافئین خودداری کنید یا آن را محدود کنید. شما هنوز هم می توانید یک فنجان قهوه در صبح بنوشید، اما نه بیشتر از آن. در صورت امکان سعی کنید بدون کافئین یا نیم کافه بنوشید. هر کافئینی که می نوشید مستقیماً به کودک شما می رود و ممکن است اثرات منفی داشته باشد.

 

در طول دوران بارداری ماهی بخورید! مطالعات نشان داده است که فرزندان زنانی که در دوران بارداری ماهی می‌خوردند نسبت به سایر کودکان باهوش‌تر، ارتباط بهتر و مهارت‌های حرکتی بهتری دارند. مهم است که با پزشک خود در مورد نوع ماهی مصرف کنید. شما می خواهید از کسانی که جیوه دارند، از جمله اره ماهی، کوسه و شاه ماهی خال مخالی اجتناب کنید.

برای خرید سیسمونی ارزان می توانید به سایت نی نی روز ایران مراجعه کنید.

برای خودت وقت پیدا کن فرزندپروری یک شغل پیچیده است که اغلب اوقات فراغت زیادی را در اختیار نمی گذارد، بنابراین تا می توانید زمانی را برای نوازش خود اختصاص دهید. شما باید با انجام کارهایی که از آنها لذت می برید مراقب خود باشید. چه ترجیح می دهید فعالیت های انفرادی انجام دهید، مانند سرگرمی مورد علاقه خود یا انجام کارهایی با دوستان، تا جایی که می توانید در فعالیت های مورد علاقه خود شرکت کنید. وقت گذاشتن برای خود به سلامت جسمی و روانی شما کمک می کند، که به نوبه خود به کودک شما کمک می کند سالم و شاد بماند.

 

به نظر می رسد زمانی که باردار هستید، عادت می کنید به پاها و مچ پاهای متورم نگاه کنید. یک نکته برای تسکین فوری این است که آنها را در آب سرد خیس کنید، از اینکه چقدر سریع عمل می کند و احساس خوبی خواهید داشت شگفت زده خواهید شد. فقط آنها را حدود بیست دقیقه خیس کنید و بلافاصله متوجه تغییر خواهید شد.

هنگامی که بارداری خود را با بارداری دوستان خود یا حتی بارداری های قبلی خود مقایسه می کنید، به یاد داشته باشید که هر کدام متفاوت است. هر بارداری می تواند از میزان وزنی که اضافه می کنید تا سرعت رشد شکم شما متفاوت باشد. همچنین، وجود یا عدم وجود برخی علائم لزوماً به این معنی نیست که چیزی اشتباه است.

 

زمانی که باردار هستید، ممکن است تورم زیادی را تجربه کنید. سعی کنید میزان نمک مصرفی خود را کاهش دهید.

 

در دوران بارداری فعال باشید تا سلامت خود را بهبود ببخشید و زایمان را آسان تر کنید. پیاده روی و شنا حتی در اواخر بارداری ورزش های بسیار خوبی هستند. فعال ماندن می تواند خلق و خوی شما را مثبت نگه دارد و روند زایمان از نظر جسمی آسیب زا کمتر کند. اگر در مورد ورزش نگرانی دارید، با پزشک خود صحبت کنید تا مشخص کند چه فعالیت هایی برای شما مناسب است.

زمانی که باردار هستید، باید تا آنجا که می توانید درباره آنچه در دوران بارداری انتظار دارید و کارهایی که می توانید برای تضمین زایمان سالم انجام دهید، یاد بگیرید. بسیاری از زنان فقط به اطلاعاتی که توسط پزشکان در اختیار آنها قرار می گیرد نگاه می کنند. اطلاعات زیادی وجود دارد که به صورت آنلاین در دسترس است و معمولاً یافتن آنها بسیار آسان است.

 

قبل از باردار شدن مطمئن شوید که در مورد واکسیناسیون خود به روز هستید. مهم ترین بیماری هایی که باید واکسینه شوند سرخجه و واریسلا هستند. این بیماری های دوران کودکی می توانند برای جنین شما مضر باشند. حتی اگر فکر می کنید واکسینه شده اید اما مطمئن نیستید، بهتر است که در امان باشید تا متاسف باشید.

 

اجازه ندهید نگرانی ها یا ابهامات شما در مورد بارداری شما را از کار مهم اطمینان از سلامت خود و نوزاد جدیدتان منحرف کند. با یادآوری چیزهایی که در این مقاله آموخته‌اید، می‌توانید ترس‌های خود را از بین ببرید و فقط روی ارائه بهترین شروع ممکن به کودکتان تمرکز کنید.

افرا ...
ما را در سایت افرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا بازدید : 224 تاريخ : دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت: 20:24

فشاری وجود دارد که کل سیاره سبز شود تا جهان و گونه ما نجات یابد. و در حالی که ممکن است هرگز موفق نشویم گازسوزها را از جاده‌ها خارج کنیم، همه ما می‌توانیم کارهای ساده‌ای برای سبز شدن، مانند پرورش یک باغ ارگانیک، انجام دهیم. در اینجا چند نکته کلی باغبانی ارگانیک وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

 

کاشت گیاهان چند ساله ضد راز را در نظر بگیرید. حلزون ها و حلزون ها اگر به آنها اجازه دهید به سرعت باغ شما را نابود می کنند. این آفات گیاهانی با برگهای صاف و نازک را ترجیح می دهند. همراه با سایر گیاهان چند ساله خود، مقداری هلبور یا سرخوش بکارید. با این حال، دیگران مورد بیزاری راب ها و حلزون ها هستند. آنهایی که برگهای خشن دارند یا طعمی غیر اشتها آور دارند کمتر مورد علاقه راب ها و حلزون ها هستند. واریته های عالی شامل هیوشرا، بومادران، سرخوشی، کامپانولا و هلبوروس هستند.

 

اگر می خواهید گل رز پرورش دهید، باید به گونه های مختلف آن نگاه کنید. اگر مبتدی هستید، نوعی گل رز را انتخاب کنید که نیاز به نگهداری زیادی ندارد. همچنین می توانید با رزهای بسیار ظریف وارد مسابقات شوید. مطمئن شوید که رزهایی را انتخاب می کنید که با مهارت ها و تجربه شما سازگار است.

 

هنگامی که در پاییز از باغ خود مراقبت می کنید، مراقب حشرات بدبو باشید. آنها عاشق زندگی در فلفل، لوبیا، گوجه فرنگی و انواع میوه هستند. در صورت عدم مراقبت، این آفات می توانند به باغ آسیب برسانند، بنابراین برای کاهش جمعیت آنها اقدامات لازم را انجام دهید.

 

بسته هایی را که دانه های شما وارد شده را بخوانید! هر دانه ای متفاوت است. برخی را می توان در طول سال کاشت در حالی که برخی دیگر را فقط در زمان های خاصی می توان کاشت. برخی از دانه ها به ده ساعت یا بیشتر در روز نیاز دارند و برخی دیگر به میزان کمتری نیاز دارند. قبل از خرید یک بسته بذر بر اساس تصویر، وقت بگذارید و بدانید که وارد چه چیزی می شوید.

 

اگرچه ممکن است اتصالات راه آهن در باغ شما بسیار زیبا به نظر برسد، اما تصور می شود که مواد شیمیایی موجود در آنها برای سلامت باغ خطرناک و سمی هستند، بنابراین گزینه های جایگزین را در نظر بگیرید. چوب طبیعی به راحتی پیدا می شود و جلوه زیبایی به باغ شما می بخشد.

با خرید گیاهان آپارتمانی می توانید فضای منزل خود را در فصل بهار زیبا تر کنید.

اگر بوته‌های گوجه‌فرنگی شما شاخه‌های بلندی دارند که گل نمی‌دهند یا میوه نمی‌دهند، به سراغ آن‌ها بروید و آن‌ها را نیشگون بگیرید. این به گیاه آسیب نمی رساند، اما در واقع کمک خواهد کرد. هرس شاخه هایی که میوه نمی دهند، به گیاه اجازه می دهد تا انرژی و مواد مغذی خود را روی تولید میوه های بزرگتر و خوش طعم تر متمرکز کند.

 

در روزهای ابری نهال بکارید. پوشش ابر به محافظت از نهال های جدید شما در برابر گرما و تابش خورشید کمک می کند. این محافظت اضافی به آنها شانس بقای بهتری نسبت به زمانی که در یک روز گرم و آفتابی کاشته می شد، می دهد. اگر نهال‌های شما در هنگام خرید بدون نور مستقیم خورشید رشد می‌کردند، به ویژه مراقب قرار دادن آنها در معرض نور مستقیم باشید.

اگر گیاهان شما رشد چندانی ندارند، سعی کنید چند زانوبند بخرید که برای باغبانی استفاده می شود. زانو زدن روی زمین هنگام باغبانی در نهایت باعث ناراحتی جدی برای زانوهای شما خواهد شد. یک جفت زانوبند باغبانی خوب بردارید تا به زانوهایتان کمک کند.

 

استفاده از کودهای آلی را در باغ خود در نظر بگیرید. این کودها بی خطرتر از کودهای شیمیایی هستند که می توانند در طول زمان نمک در زمین ایجاد کنند. نمک ها توانایی گیاهان را برای دریافت آب و مواد مغذی از خاک محدود می کنند. آنها همچنین می توانند کرم های خاکی مفید و میکروارگانیسم هایی را که کاهگل می خورند، بکشند.

 

از مقدار کود آلی که ممکن است نیاز به استفاده داشته باشید نگران نباشید. کودهای آلی حاوی درصد کمتری از مواد مغذی در واحد وزن نسبت به همتایان مصنوعی خود هستند. به همین دلیل، احتمالاً باید حجم بیشتری از کود آلی نسبت به کودهای مصنوعی اعمال شود.

 

هنگامی که از گیاهان اسید دوست نگهداری می کنید، هر پاییز خاک خود را با سوزن کاج مالش دهید. همانطور که سوزن‌های کاج در طول ماه‌های زمستان تجزیه می‌شوند، اسید خود را در خاک رسوب می‌کنند و به جای تکیه بر کودهای شیمیایی خشن، به گیاه‌شناسی اسید دوست شما آنچه را که برای رشد نیاز دارند، می‌دهند.

 

کرم ها را به باغ خود جذب کنید. کرم های خاکی متحدان خوبی هستند که باید در تلاش های باغبانی خود داشته باشید. اقدامات ارگانیک خوب مانند مالچ پاشی، کمپوست و استفاده از کودهای طبیعی آنها را جذب می کند. وجود کرم‌های خاکی فراوان در زمین‌های باغ، خاک را هوادهی می‌کند و کود طبیعی بیشتری را برای گیاهان شما فراهم می‌کند.

 

باغبانی ارگانیک ساده تر شده است! از چمن، گیاهان و بوته های بومی استفاده کنید. گیاهانی را انتخاب کنید که با شرایط آب و هوایی، نوع خاک و گیاهان اطراف شما مناسب باشد تا نیاز شما به کود یا آفت کش را کاهش دهد. گیاهان بومی تنها با کمپوست طبیعی رشد می کنند.

 

هنگام باغبانی از کودهای شیمیایی اجتناب کنید، آنها را با مخلوط های طبیعی و ارگانیک مانند کمپوست جایگزین کنید. کودهای شیمیایی سموم را در خاک رسوب می کنند که می تواند در طول زمان تجمع پیدا کند و حتی بر آب آشامیدنی شما تأثیر بگذارد. مخلوط های طبیعی و ارگانیک بی خطر هستند و باعث ایجاد این تجمع سمی نمی شوند.

 

شما باید از سطوح خاک در باغ ارگانیک خود آگاه باشید. تعادل کمپوست خود را برای خاک های اسیدی و قلیایی بررسی کنید. این نوع کمپوست می تواند سطوح PH را در محدوده بهینه برای مواد مغذی بیشتر برساند. به طور کلی حاوی ریزمغذی هایی مانند آهن و منگنز است که در بیشتر کودهای مصنوعی وجود ندارد.

 

یکی از مفیدترین اجزای یک باغ ارگانیک کمپوست است. ساخت این کود طبیعی آسان است و تقریباً بدون هزینه است. استفاده از کمپوست طبیعی شما را از سرمایه گذاری در کودهای دیگر که می تواند گران بوده و ممکن است حاوی مواد شیمیایی ناخواسته باشد، نجات می دهد.

 

به جای کودهای شیمیایی فقط از جایگزین های طبیعی و ارگانیک استفاده کنید. استفاده از کودهای شیمیایی باعث اضافه شدن مواد شیمیایی به گیاهان شما و ورود خاک به آب آشامیدنی ما می شود. استفاده از کمپوست طبیعی گیاهان شما را بدون مواد شیمیایی و سالم نگه می دارد. کمپوست از هر چیزی که زمانی زنده بوده ساخته می شود، به عنوان مثال برگ، ضایعات آشپزخانه و بریده های علف.

 

برای پرورش یک باغ ارگانیک لازم نیست فردی دوستدار محیط زیست باشید. شاید شما فقط به دنبال کیف‌پول‌پسند بودن یا دوست‌داشتن دور کمر هستید. ارگانیک بودن مزایای بی پایانی دارد، و نکاتی که به تازگی خوانده اید به شما کمک می کند زمانی که می خواهید کثیفی ها را پاک کنید و محصولات خود را رشد دهید.

 

افرا ...
ما را در سایت افرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا بازدید : 222 تاريخ : دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت: 20:20

بارداری یکی از لذت بخش ترین تجربه ها برای هر مادری استبارداری به مادران اجازه می دهد تا با فرزندشان پیوند برقرار کنند و در عین حال زندگی جدیدی را به دنیا بیاورندسفر در دوران بارداری طولانی است و نه ماه طول می کشداطلاعات مفید در این مقاله به شما در مقابله با بارداری کمک می کند.

 

شما باید عادات غذایی خود را به گونه ای تغییر دهید که انتخاب های سالمی داشته باشداگر اکنون شیوه غذا خوردن خود را تغییر دهید، زمانی که باردار می شوید به تغذیه سالم ادامه خواهید دادشما باید غذاهای متنوعی بخورید اما مطمئن شوید که آنها انتخاب های سالمی هستندتغذیه مناسب هنگام تلاش برای باردار شدن مهم است.

 

در اوایل بارداری یک برنامه زایمان بنویسیدفهرستی از چیزهایی که کاملاً دوست دارید اتفاق بیفتد، مانند حضور یک خواهر یا برادر بزرگتر، و چیزهایی که مطلقاً نمی خواهید، مگر اینکه شروع به تأثیرگذاری بر ایمنی کودک کند، تهیه کنیداگر این موارد را از قبل یادداشت کرده اید، می توانید آنها را با تیم تولد خود در میان بگذارید و مطمئن شوید که اتفاق می افتد.

 

اگر سیگاری هستید، اکنون زمان ترک آن استبرنامه های زیادی برای کمک به شما در انجام این کار وجود داردسیگار کشیدن می تواند منجر به تولد نوزاد نارس شودهمچنین می تواند باعث کاهش وزن کودک شما شودنوزادان باید با شروعی قوی شروع کنند تا برای اداره این دنیا آماده شوند.

 

یک زن باردار باید تا حد امکان از استرس اضافی اجتناب کنداسترس می تواند هم برای مادر و هم برای نوزاد متولد نشده مشکلاتی ایجاد کندزایمان زودرس نتیجه احتمالی استرس بیش از حد در مادر است.

 

هنگامی که باردار هستید، باید مواد شیمیایی موجود در خانه خود را بررسی کنید و مواد شیمیایی را که می تواند به کودک شما آسیب برساند را حذف کنیدمحصولات پاک کننده خشن خود را با فرمولاسیون های ایمن، ارگانیک و غیر سمی جایگزین کنیدپس از تولد نوزاد، پس از اینکه به محصولات طبیعی تر روی آوردید، محصولات جدید مبتنی بر مواد شیمیایی را خریداری نکنید.

 

قرص آهنتو بخور بسیاری از زنان باردار در دوره ای از بارداری خود دچار کم خونی می شوندبدن شما برای زایمان و پس از آن در دوران شیردهی به ذخایر آهن زیادی نیاز دارداز پزشک خود در مورد مصرف مکمل آهن برای بالا نگه داشتن سطح بدن و جلوگیری از کم خونی در وهله اول سوال کنید.

 

سعی کنید در دوران بارداری لباس های خیلی تنگ نپوشیداین نوع لباس در واقع باعث می شود جنین شما اکسیژن کافی دریافت نکند و باعث ناراحتی شما شودشلوار جین بارداری برای زنان باردار موجود استهمچنین زمانی که در خانه هستید، سعی کنید با یک تی شرت گشاد، شلوار گرمکن یا لباس خواب بپوشید.

 

هنگامی که تست بارداری مثبت شد، مهم است که به پزشک مراجعه کنیدتوصیه می شود در سه ماهه اول، ماهی یک بار به پزشک خود مراجعه کنیدبه طور معمول، اکثر زنان بین هفته های 8 تا 10 بارداری دیده می شونددر این زمان کار خون انجام می شود و ادرار شما از نظر پروتئین و قند بررسی می شود.

 

توصیه ای که اغلب به زنان باردار داده می شود این است که از بلند کردن اجسام سنگین خودداری کننداین نکته ای است که باید کاملا جدی گرفته شودهر اتفاقی ممکن است برای نوزاد در رحم اتفاق بیفتد و مهم است که کاری نکنید که ممکن است مادر یا کودک را در موقعیت خطرناکی قرار دهد.

 یکی از لباس هایی که می توانید برای کودک خود تهیه کنید زیر دکمه رکابی است.

به خود اجازه دهید تا در برخی از هوس های خود افراط کنیدشما می خواهید در دوران بارداری رژیم غذایی سالمی داشته باشید، اما خوردن برخی از غذاهای ناسالم در حد اعتدال اشکالی ندارداطمینان حاصل کنید که از پنیر بری و فتا، دمنوش های گیاهی و جوانه های خام خودداری کنید که همگی می توانند بر سلامت کودک شما تأثیر منفی بگذارند.

زمانی که قصد بارداری دارید، قبل از بارداری به پزشک مراجعه کنیدهنگامی که به پزشک مراجعه کردید و باردار شدن را قطعی کردید، شروع به تغییر عادات غذایی خود کنید تا از انواع غذاهای سالم استفاده کنیدهمین الان ورزش را شروع کنیداین به شما کمک می کند در دوران بارداری خوش فرم بمانید و خطر سقط جنین را کاهش دهید.

 

یادداشت ها و یادداشت های چسبناک را ذخیره کنید و هر چیزی را که قرار است به خاطر بسپارید یادداشت کنیدبسیاری از زنان باردار متوجه می شوند که خاطرات آن ها همان چیزی نیست که قبل از بارداری داشتندقبل از اینکه خود را در فروشگاه بیابید بدون اینکه بدانید چرا آنجا هستید، با این پیشرفت مقابله کنید.

 

برای یادگیری اصول اولیه پرستاری در کلاس شیردهی در دوران بارداری شرکت کنیداین کلاس‌ها شما را برای تجربه شیر دادن به نوزادتان آماده می‌کنند و ممکن است نکاتی را برای مقابله با مشکلاتی که معمولاً با آن مواجه می‌شوید ارائه کنندهمچنین می توانید در مورد منابع حمایت از شیردهی در جامعه خود، مانند فصل ها و جلسات محلی La Leche League، اطلاعات کسب کنید.

 

وقتی باردار هستید سعی کنید غذای خود را آب پز، پخته یا بخارپز کنیداین روش‌های آماده‌سازی غذا برای شما و کودکتان سالم‌تر هستند و نقش اساسی در جلوگیری از افزایش وزن غیرضروری دارنداگر برای صرف غذا بیرون می‌روید، از سرور خود بخواهید غذاهایی را که با یکی از این روش‌ها تهیه می‌شوند، توصیه کند.

 

به یک کلاس یوگا قبل از تولد یا کلاس ورزش بپیوندیداین کلاس ها به طور ویژه برای پذیرش زنان باردار طراحی شده اندآنها به شما کمک می کنند تا در فرم بمانید، استرس را کاهش دهید و همچنین ممکن است مدیریت زایمان را آسان تر کنیدمطالعات نشان می دهد که زنانی که در دوران بارداری ورزش سالمی دارند، عوارض کمتری در زایمان دارنداین دلیل دیگری برای پیوستن به یک کلاس ورزش ایمن است، در حالی که کودک خود را حمل می کنید.

 

هنگام تمرین با وزنه در دوران بارداری، به جای تلاش برای تقویت قدرت، تمرکز خود را روی استقامت خود تغییر دهیدورزش در دوران بارداری باید حفظ و نگهداری باشد نه عضله سازی جدیدبا وزنه‌های سبک‌تر کار کنید، اما تعداد تکرارهایی که انجام می‌دهید را افزایش دهید تا بدن خود را در حالت بهینه نگه دارید.

 

اگر متوجه می‌شوید که در دوران بارداری دچار سوزش سر دل مکرر می‌شوید، به کارهایی که انجام می‌دهید توجه داشته باشید که می‌تواند محرک باشدمی توانید با بررسی میزان غذا خوردن در طول یک وعده غذایی و همچنین زمان خوردن شروع کنیدچیزی به سادگی خوردن یا نوشیدن بعد از یک ساعت مشخص در شب می تواند محرک باشد.

 

همانطور که قبلاً گفته شد، بارداری برای مادران یک تجربه لذت بخش است، زیرا به مادر و فرزندان اجازه می دهد حتی قبل از تولد نوزاد با هم پیوند برقرار کنندبارداری یک سفر طولانی است، اما با اطلاعات این مقاله، هر مادری می تواند دوران بارداری را پشت سر بگذارد و تولد یک فرزند جدید را تجربه کند.

 

افرا ...
ما را در سایت افرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 15:18

همیشه زمان مناسبی از سال برای رشد محصول است، اگر بدانید چگونه آن شست سبز ضرب المثلی را پرورش دهید. چه بخواهید ریحان را در پنجره خود پرورش دهید یا ذرت را در حیاط پشتی خود بکارید، در اینجا چند نکته سریع و آسان برای باغبانی ارگانیک آورده شده است که می توانید از آنها برای اطمینان از برداشت محصول فراوان استفاده کنید.

 

گیاهان چند ساله را انتخاب کنید تا میزان مراقبت مورد نیاز باغ خود را کاهش دهید. گیاهانی که سال به سال برمی گردند معمولاً فقط به مقدار کمی وجین و هرس نیاز دارند. گیاهان چند ساله خوراکی، مانند مارچوبه، ریواس و ترشک، می توانند سالاد بسیار خوبی را برای خانواده شما فراهم کنند بدون اینکه کار زیادی برای شما ایجاد کنند.

 

برای اینکه پیازهای تازه باغ خود را برای استفاده در طول زمستان نگهداری کنید و از پوسیدگی یا کپک زدن آنها جلوگیری کنید، آنها را در جوراب شلواری نگهداری کنید! بله جوراب شلواری! به سادگی پیازها را در پاهای جوراب شلواری قرار دهید، و برای اینکه اجازه ندهید آنها به یکدیگر برخورد کنند (این همان چیزی است که به ایجاد کپک و پوسیدگی کمک می کند)، بین هر پیاز و پیاز بعدی یک بند پیچی قرار دهید. برای نگهداری، جوراب شلواری را در جای خشک و خنک آویزان کنید و یک جوراب شلواری را برش دهید یا سوراخ کنید تا در صورت نیاز یک پیاز را بگیرید.

 

اگر دوست دارید گل هایی بکارید که عطر زیادی تولید می کنند، آنها را در نزدیکی خانه خود بکارید. یکی از دلایل این است که شما می توانید از رایحه آن چه در داخل خانه و چه بیرون از خانه خود لذت ببرید. دلیل دیگر این است که گرمای دیوارهای خانه می تواند بوی گل های شما را تشدید کند و آنها را خوشبوتر کند.

 

استفاده از کودهای آلی را در باغ خود در نظر بگیرید. این کودها بی خطرتر از کودهای شیمیایی هستند که می توانند در طول زمان نمک در زمین ایجاد کنند. نمک ها توانایی گیاهان را برای دریافت آب و مواد مغذی از خاک محدود می کنند. آنها همچنین می توانند کرم های خاکی مفید و میکروارگانیسم هایی را که کاهگل می خورند، بکشند.

 

برای اطمینان از اینکه باغ شما فصل به فصل عالی به نظر می رسد، از قبل برنامه ریزی کنید. اطمینان حاصل کنید که باغ شما شامل گیاهان یکساله، دو ساله و چند ساله باشد تا همیشه روی چیزی که شکوفا می شود حساب کنید. قبل از کاشت هر گل، به این فکر کنید که در یکی دو سال آینده چه چیزی برای باغ خود می خواهید.

 

هنگام کار در حیاط از دستان خود مطمئن شوید. کثیفی و مواد شیمیایی می توانند برای پوست شما بسیار خشن باشند. با این حال، راه حل این مشکل بسیار آسان است: دستکش های باغبانی. دستکش‌ها از پنبه‌های ارزان‌تر (که به راحتی پوشیده می‌شوند) تا چرم بادوام‌تر (که گران‌تر هستند) متغیر است. به اطراف مرکز تامین باغ محلی خود نگاه کنید تا یک جفت دستکش پیدا کنید که برای حفظ دستان خود احساس راحتی می کنید با آن کار کنید.

 

برای اینکه حیوانات از کندن و تخریب لامپ های شما جلوگیری کنند، لامپ ها را در یک لایه نازک از فولاد پشمی بپیچید. این به هیچ وجه از رشد لامپ ها جلوگیری نمی کند، اما هر حیوانی را که شروع به کندن آن کرده باشد، می ترساند. می توانید پشم فولادی را از هر فروشگاه لوازم خانگی خریداری کنید.

یکی از گیاهان زیبای آپارتمانی گیاه سانسوریا است که باعث زیبا تر شدن فضای منزل و محیط کار شما می شود.

آب دم کرده با آسپرین برای مبارزه با بیماری های گیاهی عالی است. سه آسپرین در هر چهار گالن آب به سلامت گیاهان شما کمک می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گیاهان را با محلول اسپری کنید تا با بیماری های رایج مبارزه کنید. گیاهان شما باید هر سه هفته یک بار سمپاشی شوند.

برای باغ ارگانیک خود با کمپوست خاک ایجاد کنید. کمپوست کردن روشی فوق العاده برای استفاده مجدد از برخی مواردی است که معمولاً به عنوان زباله دور می اندازید. همچنین خاک غنی و حاصلخیز را بدون استفاده از مواد شیمیایی و آفت کش ها فراهم می کند. سطل های کمپوست در اندازه های مختلف موجود است تا متناسب با نیازهای خاص شما باشد.

 

از مزایای مالچ کاج برای باغ خود غافل نشوید. برخی از گیاهان در خاک با اسیدیته بالا عملکرد بهتری دارند زیرا خود اسیدی بالایی دارند. برای این نوع گیاهان، سوزن کاج برای مالچ پاشی فوق العاده است. ادامه دهید و تخت‌هایی را که دارید با سوزن‌های چند اینچی بپوشانید و در حالی که تجزیه می‌شوند، در واقع مقداری اسید در خاک پخش می‌کنند.

 

اگر مشکلی با راب یا سایر حشرات دارید، یک آفت کش تماسی آلی فوق العاده خاک دیاتومه است. شما می توانید این را در اکثر مراکز باغ خریداری کنید، و به شکل پودر سفید است. این ماده ساینده ای است که با آسیب رساندن به پوست راب ها و مفاصل حشرات موجودات را از بین می برد.

 

ارزش سرمایه گذاری خود را افزایش دهید. محوطه سازی بازدهی قدرتمندی برای بهبود خانه دارد. برخی از گیاهان عالی می توانند ارزش خانه شما را به شدت افزایش دهند. به دنبال گیاهان و درختچه هایی باشید که نیاز به نگهداری محدودی دارند و به خوبی با آب و هوای طبیعی که در آن زندگی می کنید سازگار می شوند.

 

هر پروژه باغبانی ارگانیک بلافاصله در معرض بیماری های قارچی است که می توانند بذرها یا نهال های شما را قبل از اینکه فرصتی برای رشد داشته باشند پوسیده و خراب کنند. برای جلوگیری از این امر باید از خزه اسفاگنوم که به عنوان یک قارچ کش طبیعی عمل می کند استفاده کنید. هنگامی که بذرهای شما در خاک کاشته می شوند، خزه را بلافاصله پس از کاشت بمالید. از طرف دیگر، اگر دانه های شما در معرض نور خورشید هستند، ابتدا باید خزه را بمالید و سپس دانه ها را روی خزه قرار دهید. شما فقط باید از یک پاشیدن خزه استفاده کنید.

 

هنگام کاشت نهال های گوجه فرنگی در باغ ارگانیک خود، باید آنها را تا اولین برگ های واقعی بکارید که ساقه را دفن می کند. دلیل آن این است که ریشه های جدید روی این ساقه های مدفون جوانه می زنند. هرچه ریشه های یک نهال بیشتر باشد، میوه بیشتری تولید می کند.

 

تحقیق در مورد حشره کش های گیاهی محلی که می تواند در جلوگیری از جمعیت آفت مفید باشد. در برخی موارد، محلول های طبیعی بسیار کارآمدتر از مواد شیمیایی هستند که می توانید بخرید. البته به خاطر داشته باشید که این حشره کش ها نیمه عمر بسیار کوتاهی دارند. از آنجایی که آنها از تمام مواد طبیعی ساخته شده اند، ممکن است پس از استفاده از آنها پوسیده شده و از بین بروند.

 

پس از بارندگی یا هر زمان که باغ خیس است از باغ خود دوری کنید. بیماری ها و باکتری ها در محیط های مرطوب رشد کرده و راحت تر پخش می شوند. هنگامی که در باغ مرطوب قدم می زنید، باکتری ها به راحتی می توانند به کفش های شما بچسبند و از گیاهی به گیاه دیگر منتقل شوند. در عوض صبر کنید تا خاک خشک شود تا وارد باغتان شود.

 

شاید مهم ترین چیزی که به عنوان یک باغبان ارگانیک روی آن تمرکز کنید، سلامتی شما باشد. ممکن است اینطور شروع نشود، اما زمانی که فواید ارگانیک شدن را درک کردید، شروع به ایجاد عادات سالم خواهید کرد. مطمئن شوید که از نکاتی که در اینجا وجود دارد استفاده می کنید، به جای اینکه آنها را کنار بگذارید.

 

افرا ...
ما را در سایت افرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا بازدید : 231 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 15:07

مهم نیست چند سال دارید یا چند فرزند دارید، بارداری دورانی مهیج، اعصاب خردکن و هیجان انگیز در زندگی شما استهمچنین یکی از بزرگترین معجزاتی است که یک زن می تواند تجربه کنددر ادامه نکات مفیدی در مورد چگونگی داشتن این نه ماه تا حد امکان سالم و بدون استرس آورده شده است.

 

هنگام سوار شدن به خودرویی که دارای کیسه هوا است، صندلی را تا حد امکان از داشبورد عقب ببریدهر چه به داشبورد نزدیکتر باشید، به کیسه هوا نزدیکتر می شویدکیسه هوا می تواند برای نوزاد متولد نشده خطرناک باشد، اگرچه خاموش کردن آنها برای شما خطرناک تر است، بنابراین به سادگی دورتر بنشینید تا این خطرات را متعادل کنید.

 

از انجام کارهای خانه که می تواند برای جنین شما مضر باشد، اجتناب کنیدزنان باردار نباید با مواد شیمیایی خشن مانند سفید کننده، بالا رفتن از نردبان تمیز کنند و به خصوص باید از تمیز کردن جعبه خاک گربه خودداری کنندبه محیط اطراف خود توجه کنید و برای هر فعالیتی که فکر می کنید ممکن است خطرناک باشد کمک بگیرید.

 

ورزش در دوران بارداری انتخاب فوق العاده ای استشما می خواهید در اوایل بارداری خود را شروع کنید و ثابت قدم باشیداین به شما کمک می کند تا خطر سقط جنین را کاهش دهید و همچنین می تواند به کاهش مدت زمان زایمان و همچنین کاهش خطر ابتلا به هر گونه عارضه کمک کند.

 

هنگامی که در دوران بارداری نیاز به بنزین برای ماشین خود دارید، از همسرتان بخواهید آن را پر کند یا از کسی که همراه شما است کمک بخواهیددود گاز برای شما یا کودکتان خوب نیستهمچنین ممکن است شخص دیگری را مجبور به انجام آن کنید تا اینکه آن را به خطر بیندازید.

 

اگر هنوز OBGYN ندارید، اکنون زمان پیدا کردن آن استمی توانید مصاحبه ای تنظیم کنید و مصاحبه ای را پیدا کنید که احساس می کنید با آن ارتباط داریدشما اغلب به این پزشک مراجعه خواهید کرد و ممکن است نوزاد شما را به دنیا بیاوردمطمئن شوید که یکی را انتخاب می کنید که با آن احساس راحتی می کنید و می توانید به آن اعتماد کنید.

 

اگر مشکوک هستید که حتی کوچکترین احتمالی برای بارداری وجود دارد، باید فورا آزمایش بارداری انجام دهید یا با پزشک خود مشورت کنیدهر چه زودتر بفهمید باردار هستید، زودتر می توانید اقدامات لازم را برای اطمینان از داشتن یک بارداری سالم و کودک انجام دهید.

 

در دوران بارداری باید از نوشیدنی های کافئین دار خودداری کنیدیکی از مضرات کافئین این است که می تواند در شب بیدار بماند تا به اندازه کافی استراحت نکنیدتهوع اغلب با نگه داشتن کراکرها و نوک زدن آنها در هنگام شروع حالت تهوع برطرف می شودداشتن یک رژیم غذایی سالم نیز می تواند به شما کمک کند تا خواب آرام مورد نیاز خود را داشته باشید.

 

برای زنان باردار مهم است که از خوردن ماهی های خاصی مانند کوسه، اره ماهی و کاشی ماهی خودداری کننداین ماهی حاوی مقادیر زیادی جیوه است که می تواند مشکلات سلامتی برای کودک شما ایجاد کندبرخی از غذاهای دریایی وجود دارد که خوردن آنها برای زنان باردار بی خطر است، از جمله کنسرو ماهی تن، پولاک، ماهی آزاد، گربه ماهی و میگو.

 

اگر قصد دارید به کودک خود شیر بدهید، اجازه ندهید وضعیت سینه هایتان در دوران بارداری شما را نگران کندمیزان رشد یا نشتی که تجربه می کنید - در صورت وجود - هیچ تاثیری بر توانایی نهایی شما برای شیر دادن نداردهیچ دلیلی برای پمپاژ قبل از زایمان وجود ندارد، زیرا هورمون‌هایی که بدن شما را قادر به تولید شیر می‌کنند تا دوره پس از زایمان وارد بدن شما نمی‌شوند.

 

اگر قصد دارید در دوران بارداری مهد کودک خود را رنگ آمیزی کنید، سعی کنید رنگ هایی با برچسب "بدون VOC" یا "VOC کم" انتخاب کنیداین تمایز به این معنی است که رنگ ها ترکیبات آلی فرار کمتری - مانند فرمالدئید - را در هوا آزاد می کنند که هم برای سلامت خانواده و هم برای محیط زیست بهتر است.

 

یکی از بهترین راه‌ها برای تسکین در مراحل پایانی بارداری شنا کردن استشما می توانید فقط در استخر خود غوطه ور شوید یا حتی می توانید کلاس ایروبیک در آب را در نظر بگیریداین بسیاری از دردها و دردهایی را که تجربه می کنید تسکین می دهد و باعث می شود احساس بی وزنی کنید که واقعا می تواند به مچ پا و پاهای شما کمک کند.

با خرید سیسمونی نوزاد می توانید لوازم موزد نیاز کودک خود را تهیه کنید. 

به نظر می رسد زمانی که باردار هستید، عادت می کنید به پاها و مچ پاهای متورم نگاه کنیدیک نکته برای تسکین فوری این است که آنها را در آب سرد خیس کنید، از اینکه چقدر سریع عمل می کند و احساس خوبی خواهید داشت شگفت زده خواهید شدفقط آنها را حدود بیست دقیقه خیس کنید و بلافاصله متوجه تغییر خواهید شد.

 

هنگام تلاش برای باردار شدن، ترسیم چرخه های قاعدگی ممکن است به شما کمک کند تاریخ تخمک گذاری خود را مشخص کنید، یعنی زمانی که بهترین شانس برای باردار شدن را داریدانواع مختلفی از سایت‌های ترسیم نمودار آنلاین و همچنین اپلیکیشن‌های گوشی هوشمند وجود دارند که می‌توانند به شما در پیگیری قاعدگی، نوسانات خلقی، علائم و سایر اطلاعات کمک کنند.

 

ممکن است در سه ماهه سوم به سختی بخوابیدبرای داشتن خوابی آرام تر، سعی کنید به پهلوی چپ بخوابید و بالشی بین زانوهای خود قرار دهیداین وضعیت فشار روی IVC (رگ خونی بزرگ در پشت شما) را کاهش می دهد و جریان خون را به جنین افزایش می دهد.

 

بهتر است از استفاده از اسید سالیسیلیک برای آکنه در دوران بارداری خودداری کنیداین می تواند برای لایه برداری و تمیز کردن عمیق بسیار موثر باشد، اما ممکن است برای کودک شما خطرناک باشداستفاده از یک پاک کننده روزانه برای خلاص شدن از شر و جلوگیری از آکنه بی خطر است.

 

اگر باردار هستید، باید بلافاصله سیگار را ترک کنیدعوارض جانبی زیادی در اثر سیگار کشیدن وجود دارد و ثابت شده است که می تواند اثرات مضری بر روی کودک متولد نشده داشته باشداگر در دوران بارداری سیگار بکشید، ممکن است به فرزندتان آسیب زیادی وارد کنید یا حتی سقط جنین داشته باشید.

 

در دوران بارداری غذاهای حاوی کولین زیاد بخوریدکولین در رشد مغز جنین در حال رشد بسیار مهم استاگر کولین کافی دریافت نکنید، می تواند به رشد مغز آسیب دیده در کودک در حال رشد شما منجر شودمی توانید کولین را در غذاهایی مانند تخم مرغ، گوشت گاو و محصولات لبنی پیدا کنید.

 

همیشه اطمینان حاصل کنید که اگر در مورد هر بخشی از بارداری خود تردید یا نگرانی دارید، در اسرع وقت با پزشک خود تماس بگیریدما مطمئن هستیم که نکات فوق به شما کمک می کند تا هر گونه استرسی که ممکن است داشته اید را کاهش دهیدپس بنشینید و از سواری و برکتی که در پایان خواهد رسید لذت ببرید.

 

افرا ...
ما را در سایت افرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا بازدید : 205 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 16:44

باغبانی یکی از لذت بخش ترین سرگرمی های موجود در جهان است - یا حداقل این احساسی است که باغبان ها دارند. با این حال، این همیشه ساده ترین سرگرمی نیست، و اگر عاشق گیاهان هستید اما احساس می کنید هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری دارید، این نکات فقط برای شما مناسب است.

 

انتخاب درخت هنگام خرید درخت در ظرف، آن را از گلدان خارج کرده و ریشه ها را بررسی کنید. درختی را نخرید که در گلدان بسته شده و دارای انبوهی از ریشه های متراکم است، یا درختی که ریشه های آن از سوراخ های کف گلدان رشد می کند. اطمینان حاصل کنید که ظرف کاملاً آبیاری شده است و زرد شدن برگ ها یا شاخه های مرده را بررسی کنید.

 

محصولات خود را بیش از حد بکارید. اگر یک رقم خاص را بیشتر از آنچه که می توانید استفاده کنید، ذخیره کنید و ببخشید بکارید، به سادگی از بین می رود. باغ خود را طوری برنامه ریزی کنید که به اندازه کافی داشته باشید، بدون اینکه آنقدر بکارید که تلاش های شما به سادگی دور ریخته شود یا روی درخت انگور پوسیده شود.

 

قبل از کاشت هر چیزی، تا جایی که ممکن است منطقه ای را که قصد دارید گل یا هر گیاه ظریف دیگری داشته باشید را تمیز کنید. اگر فکر می کنید لازم است تمام علف های هرز و علف ها را بردارید. گل‌های شما در حین رشد نباید هیچ رقیبی برای مواد مغذی مورد نیاز خود داشته باشند.

 

گیاهان معمولاً در محیط های بومی خود بهتر رشد می کنند. به عنوان مثال، انگور به یک محیط خشک و گرم نیاز دارد تا رشد خود را به حداکثر برساند و در عین حال میزان میکروب های خطرناک را به حداقل برساند. هنگام رشد گیاهان مهم است که منطقه منشا آنها را درک کنید. به طور کلی بهتر است گونه های محلی گونه های باغی را شناسایی کنید.

 

هنگام تصمیم به باغبانی، مطالعه و شناخت منطقه جغرافیایی خود بسیار مهم است. برخی از گیاهان به سادگی نمی توانند در زمستان شمالی زنده بمانند. برعکس، برخی از گیاهان نمی توانند در تابستان تگزاس زنده بمانند. به این ترتیب، مهم است که بدانید کجا هستید و گیاهانی که قصد رشد آنها را دارید می توانند تحمل کنند.

با خرید گل آپارتمانی می توانید فضای منزل خود را شاداب کنید.

پیازهای کاشته شده در بهار می توانند تا تابستان گل دهند. بیشتر پیازها مقاوم هستند و برای تبدیل شدن به گیاهان چند ساله زیبا که هر سال دوباره ظاهر می شوند، نیاز به مراقبت کمی دارند. پیازهایی بکارید که در فواصل زمانی مختلف شکوفا می شوند تا مطمئن شوید که گل های زیبا در تمام طول سال در باغ شما رشد می کنند.

با خشک کردن بذرهای یکساله خود برای کاشت در سال آینده در هزینه خود صرفه جویی کنید. گل اطلسی، زینیا و ایمپاتیانس تنها تعدادی از گل هایی هستند که استخراج و ذخیره دانه از آنها آسان است. شما باید غلاف بذر را از چند گل بیرون بیاورید و منتظر بمانید تا باز شود. با دیگران، مانند گل همیشه بهار، باید گل را باز کنید و خودتان دانه ها را استخراج کنید. پس از استخراج دانه ها، اجازه دهید حداقل یک هفته خشک شوند. آن ها را در یک شیشه درب دار قرار دهید و کیسه های سیلیکاژل را به آن اضافه کنید تا رطوبت را جذب نکنند. آنها را در مکانی خشک و خنک نگهداری کنید تا زمانی که برای کاشت در سال آینده آماده شوید.

 

دانه های خود را به خوبی ذخیره کنید. اگر دانه های خود را به درستی نگهداری نکنید، دوام زیادی نخواهند داشت. مکانی عالی برای نگهداری بذرها در یک نقطه تاریک که خنک است و رطوبت کمی دارد. حتی می توانید از یخچال استفاده کنید. می توانید از کیسه های زیپی برای نگهداری خود دانه ها استفاده کنید.

 

به این فکر کنید که از دوستان یا خانواده خود برای قلمه زدن از گیاهان موجود خود بخواهید. بسیاری از گیاهان از قلمه ها رشد می کنند تا مجبور نباشید خودتان یک گیاه کامل بخرید. فقط چند دقیقه طول می کشد تا به صورت آنلاین یاد بگیرید کدام قسمت از گیاه را باید قطع کنید تا دوباره بکارید، و استفاده از قلمه ها می تواند صدها دلار در هزینه های محوطه سازی و باغبانی شما صرفه جویی کند.

 

سبز شوید و سعی کنید تا حد امکان از آب در باغ خود صرفه جویی کنید. یکی از راه های انجام این کار این است که آب حاصل از بخار پز یا جوشاندن سبزیجات را بگیرید و گیاهان خود را با آن آبیاری کنید. آب غنی شده همچنین به عنوان یک کود عمل می کند و گیاهان شما را تقویت می کند.

 

یک باغ بزرگ از دانه ها شروع می شود نه از گیاهان. شروع با بذرهای خود نسبت به خرید گیاهان از مهد کودک با محیط زیست سازگارتر است. پلاستیک های مورد استفاده در مهدکودک ها معمولا در محل دفن زباله ها ختم می شود. برای باغی که به محیط زیست کمک می کند، بذرها را مستقیماً در خاک باغ بکارید یا گیاهانی را خریداری کنید که در بسته بندی های ارگانیک رشد کرده اند.

 

مراقب نیلوفرهایت باش متأسفانه، نیلوفرها مستعد ابتلا به بیماری های ویروسی مانند موزاییک سوسن هستند. اگر می‌توانید، لامپ‌هایی را خریداری کنید که تضمین شده «بدون ویروس» هستند. در طول فصل رشد، مراقب هر گونه شته باشید، زیرا آنها باعث گسترش بیماری می شوند. حتماً در اولین علائم آن ها را با صابون حشره کش اسپری کنید.

هنگام تصمیم گیری برای کاشت باغ، بررسی مناطق موجود برای کاشت و تعیین بهترین مکان برای کاشت بسیار مهم است. چه میوه و سبزیجات خود را در حیاط خود بکارید، چه در پاسیو خود در ظروف یا در بالکن آپارتمان خود، گیاهان شما باید در مکانی قرار داشته باشند که در معرض نور خورشید باشد. برای برداشت بهترین محصول، بیشتر محصولات زراعی باید در منطقه ای قرار گیرند که مکانی باز و آفتابی است.

 

کاشت انبوه را کنار بگذارید تا باغ گل خود را شخصی تر کنید. کاشت های انبوه در هر تخت گل تمایل دارد که منظره ای را شبیه به یک هتل یا ساختمان اداری شرکتی نشان دهد. گیاهان مرزی و جیب گیاهان مشابه همان اثر کاشت انبوه را بدون غیرشخصی بودن می دهند.

 

یک سری "اتاق" باغ ایجاد کنید. دوران چمنزار مربعی با حاشیه اطراف مدتهاست که گذشته است. یک باغ می تواند با ایجاد مناطق مختلف برای کاوش، چیزهای بیشتری را ارائه دهد. یک محوطه پاسیو به سادگی گسترش فضای نشیمن داخلی شما است. در انتهای پاسیو که به اتاق بیرونی دیگری منتهی می شود، یک درختچه اضافه کنید. این می تواند یک منطقه بازی برای کودکان یا یک باغ کوچک سبزیجات یا گیاهان باشد. مناطق نشیمن زیر درخت یا در بین بوته ها ایجاد کنید. یک عنصر شگفت‌انگیز، مانند یک مجسمه منحصر به فرد یا یک قطعه سفال بزرگ را اضافه کنید. بگذارید باغ شما منعکس کننده شخصیت شما باشد!

 

این نکات باید به شما کمک کند تا مهارت‌های خود را در باغبانی افزایش دهید تا حتی با عمیق‌ترین و پرشورترین عشق به این سرگرمی همخوانی داشته باشید. گیاهان شما به تنها روشی که می توانند از شما به خاطر وقت گذاشتن برای پیروی از این توصیه تشکر می کنند، به این معنی که باغ شما بیش از پیش شکوفا خواهد شد تا دلیلی بر عشق و فداکاری شما باشد.

 

افرا ...
ما را در سایت افرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا بازدید : 204 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 16:36

بچه دار شدن یک تجربه فوق العاده است. لذت داشتن یک زندگی جدید در درون شما و انتظار اینکه فرزندتان چگونه خواهد بود. با این حال، فراز و نشیب های زیادی نیز با آن همراه است. این مقاله توصیه هایی در مورد اینکه چگونه از بارداری خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، ارائه شده است.

 

قبل از باردار شدن باید به پزشک مراجعه کنید. به این ترتیب پزشک می تواند اقدامات ایمن را برای شما در حین تلاش برای باردار شدن توصیه کند. آنها می توانند غذاهایی را که باید بخورید و چیزهایی که باید از آنها اجتناب کنید را توصیه کنند. آنها همچنین می توانند چیزهایی را به شما اطلاع دهند که می تواند باردار شدن را دشوارتر کند.

 

در حالی که در حال تلاش برای باردار شدن هستید یا به محض اینکه برای اولین بار از بارداری غافلگیرکننده مطلع شدید، مصرف یک ویتامین دوران بارداری را شروع کنید. مواد مغذی خاصی وجود دارد که برای رشد مناسب کودک شما مورد نیاز است. هر چه زودتر مصرف ویتامین های دوران بارداری را شروع کنید، شانس بیشتری برای دریافت مواد مغذی مورد نیاز کودکتان خواهد داشت.

 

مهم است که زنان باردار قبل از فرا رسیدن روز بزرگ، برنامه زایمان را تنظیم کنند. این به این دلیل است که وقتی یک زن در حال زایمان است، ممکن است نتواند مانند معمول تصمیم بگیرد. اطمینان حاصل کنید که یک کیف بسته بندی کرده اید، انتخاب کنید که در اتاق چه کسی را هنگام زایمان می خواهید و لیستی از شماره تلفن ها تهیه کنید تا همسر یا سایر اعضای خانواده شما بتوانند هنگام تولد نوزاد با عزیزانتان تماس بگیرند.

 

به ورزش کردن ادامه دهید. مخصوصاً در آن چند ماه اول که ممکن است احساس خوبی نداشته باشید، نظم دادن به خود برای فعال ماندن از اهمیت بیشتری برخوردار است. صبح یا عصر به پیاده روی بروید. وزنه های سبک را انجام دهید. این کار بدن شما را در دوران بارداری شاداب نگه می دارد و کاهش وزن بعد از زایمان را بسیار آسان تر می کند.

 

خواب آلودگی در سه ماهه اول بسیار طبیعی است. سطح انرژی شما احتمالاً به دلیل رشد سریع آن کودک به شدت کاهش می یابد. مطمئن شوید که استراحت اضافی زیادی دریافت می کنید. زود بخوابید و اگر می توانید برنامه خود را تغییر دهید، دیرتر از خواب بیدار شوید. در صورت نیاز از چرت زدن در وسط روز نترسید.

در دوران بارداری حتما واکسن آنفولانزا بزنید. این به سیستم ایمنی بدن شما کمک می کند تا در بالاترین سطح خود عمل کند. این ممکن است نه تنها برای شما، بلکه برای فرزند متولد نشده شما نیز خطرناک باشد.

 

قبل از اقدام برای باردار شدن، حتماً یک قرار ملاقات برای معاینه کامل با پزشک خود بگیرید. آنها می توانند اطمینان حاصل کنند که شما به طور کلی به اندازه کافی خوب هستید تا با سختی های بارداری کنار بیایید و همچنین توصیه هایی در مورد انواع ویتامین ها و غذاهایی که باید قبل از بارداری مصرف کنید، ارائه می دهند.

 

سعی کنید از کودک دوست خود نگهداری کنید تا در مراقبت از نوزاد راحت تر باشید. داشتن مقداری تجربه به شما کمک می کند تا با تولد نوزاد جدید خود احساس راحتی بیشتری داشته باشید. هر چند در دوران بارداری خود بیشتر از حدی که می توانید بجوید، بلند نکنید.

 

یاد بگیرید چگونه برچسب های تغذیه ای را بخوانید و بدانید از چه چیزهایی باید اجتناب کنید. با اقلام کم چرب و کم کالری همراه باشید. اقلامی را که دارای فیبر بالایی هستند نگهداری کنید. اگر یک میان وعده شیرین می خورید، آن را با یک لیوان شیر بنوشید تا سطح قند خون خود را در حد نرمال نگه دارید.

 

اگر در دوران بارداری دچار افسردگی شدید، از اطلاع پزشک مامایی یا مامای خود دریغ نکنید. داروهای ضدافسردگی وجود دارند که برای مادران باردار و شیرده بی‌خطر تلقی می‌شوند و در بسیاری از موارد، فواید مصرف آنها بیشتر از خطرات عدم درمان افسردگی شماست. شما مجبور نیستید رنج بکشید، و با صحبت کردن و کمک گرفتن، کار بزرگی هم برای کودکتان و هم برای خودتان انجام می دهید.

برای خرید سیسمونی می توانید با مراجعه به سایت نی نی روز ایران تنوع مختلفی از لوازم سیسمونی را مشاهده کنید.

پول خود را خرج سوتین های خوب کنید. شما قطعا به پشتیبانی اضافی نیاز خواهید داشت. پوشیدن سوتین های خیلی تنگ واقعاً به شما آسیب می رساند و بسیار ناراحت خواهید شد. شما از چند سایز بزرگتر خواهید شد، بنابراین سوتین های پرستاری تهیه کنید که گران نیستند اما از شما پشتیبانی خوبی می کنند.

آروغ زدن، گاز معده و سوزش سر دل همگی از عوارض بارداری هستند. برای کمک به مقابله با این نوع مسائل در دوران بارداری، باید پس از صرف غذا درست بمانید، از غذاهای آزاردهنده دوری کنید و یک لیوان شیر با عسل بنوشید. اینها همه راه هایی هستند که به شما کمک می کنند تا مقداری از گاز و سوزش سر دل را به حداقل برسانید.

 

بسیاری از زنان تغییرات هورمونی در سه ماهه اول را خسته کننده می دانند. برای افزایش انرژی در دوران بارداری، شب ها استراحت کافی داشته باشید و یک چرت روزانه را در برنامه خود بگنجانید. ورزش نیز می تواند مفید باشد. بدن شما تغییرات زیادی را تجربه می کند، بنابراین مهم است که به خوبی از خود مراقبت کنید.

 

در دوران بارداری باید به اندازه کافی غذا بخورید. باردار شدن نیاز دارد که بدن شما حدود 300 کالری بیشتر از حد معمول مصرف کند. اگر شما هم ورزش می کنید، نیاز کالری شما را بیش از پیش افزایش می دهد. بدن شما می داند که چه می خواهد، اگر گرسنه هستید، باید غذا بخورید، فقط مطمئن شوید که انتخاب های غذایی خوبی دارید.

 

هنگامی که باردار هستید، سعی کنید یک یا دو بار یا در روز وعده های غذایی پر حجم نخورید. در عوض، 5 وعده غذایی کوچکتر بخورید. با پر کردن بیش از حد معده به یکباره، احتمال ابتلا به گاز یا سوزش سر دل را افزایش می دهید. همچنین ۲ تا ۳ ساعت قبل از خواب یک وعده غذایی نخورید.

 

در دوران بارداری زیاد ورزش نکنید. این تضمین می کند که بیش از حد خود را زیاد نکنید. بسیار مهم است که هنگام بارداری هنگام ورزش به خود آسیب نزنید. این نه تنها می تواند بارداری شما را برای شما سخت تر کند، بلکه برای جنین نیز سخت تر می کند.

 

مراقبت از خود به معنای مراقبت از کودک است. در دوران بارداری موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، انجام دهید و از آنها اجتناب کنید. نکات و توصیه های ارائه شده در اینجا به شما کمک می کند تا این بارداری را که با بزرگتر شدن فرزندتان به خاطر بسپارید، به یاد داشته باشید.

 

افرا ...
ما را در سایت افرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا بازدید : 132 تاريخ : جمعه 20 اسفند 1400 ساعت: 21:06

باغبانی ارگانیک می تواند یک سرگرمی عالی برای ورود به آن باشد، صرف نظر از اینکه چقدر دانش یا مهارت با آن در ارتباط هستید. باغبانی ارگانیک بیش از آنچه بسیاری از مردم فکر می کنند وجود دارد. این نکات را بخوانید تا لذت لذت ببرید و از مزایای خوشمزه ای که می توانید با این سرگرمی آرامش بخش داشته باشید، بهره مند شوید.

 

باغ خود را طوری سازماندهی کنید که تمام گیاهان شما بیشتر اوقات در معرض نور خورشید باشند. خانه یا درختان شما سایه می اندازند: به خاطر داشته باشید که این سایه ها در طول روز حرکت می کنند. شما در حالت ایده آل می خواهید گیاهانتان صبح و بعدازظهر در معرض نور خورشید قرار بگیرند، اما نه حوالی ظهر، به خصوص در تابستان.

 

از داشتن خاک مناسب برای گیاهانی که انتخاب کرده اید اطمینان حاصل کنید. خاکی که از قبل در باغ شما وجود دارد، بسته به گیاهان خاصی که می خواهید رشد کنید، ممکن است نیاز به اصلاح داشته باشد. شما می توانید یک منطقه از باغ خود را برای استفاده از یک نوع خاص خاک تعیین کنید.

 

بدانید چه چیزی در منطقه شما رشد می کند. وقتی طیف گسترده‌ای از بسته‌های بذر ارائه شده آنلاین را مشاهده می‌کنید، به راحتی می‌توانید به فکر رشد همه چیز و هر چیزی بپردازید! با این حال، در واقعیت، تنها برخی از آنها ممکن است در محیط منطقه ای شما شکوفا شوند. در مورد منطقه خود و اینکه چه محصولاتی می توانند زنده بمانند مطالعه کنید.

 

چه زمانی و چرا باید درختچه ها را هرس کرد؟ بیشتر درختچه ها برای افزایش گلدهی نیاز به هرس دارند. درختچه های خزان کننده بهاره و زود گل باید بلافاصله پس از گل دهی هرس شوند. برای تشویق رشد جدید، چوب های قدیمی را قطع کنید. جوانه های گل های سال آینده روی این چوب جدید ظاهر می شوند. درختچه های گلدار اواخر تابستان باید در بهار هرس شوند. آنها روی شاخه هایی که بلافاصله پس از هرس رشد می کنند گل تولید می کنند. درختچه های گلدار زمستانی به سادگی نیاز به هرس در اوایل بهار دارند تا شاخه های مرده یا بیمار پاک شوند.

 

علاوه بر بهبود ظاهر خانه خود با گل و صرفه جویی در هزینه با پرورش میوه ها، سبزیجات و گیاهان خود، اکنون دلیل دیگری برای باغبانی دارید. مطالعات نشان داده اند که با مشاهده طبیعت و گیاهان، سطح استرس و فشار خون به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. باغبانی برای بسیاری از افراد منبع لذت بخش است و نتیجه نهایی آن است که می تواند به آنها کمک کند زندگی طولانی تر و سالم تری داشته باشند.

یکی از زیبا ترین درختچه های فضای یاس هلندی است. با خرید یاس هلندی فضای منزل خود را زیبا کنید.

سعی کنید باغ های خود را هر چه زودتر راه اندازی کنید و آنها را تا جایی که ممکن است دیر نگه دارید تا میزان محصولی را که می توانید تولید کنید به حداکثر برسانید. برای شروع باغبانی از یک ماه یا بیشتر می توانید از چیزهایی مانند کلوش، قاب های سرد و تونل ها استفاده کنید. همچنین می توانید از پوشش های ردیفی در پاییز برای افزایش فصل برداشت خود استفاده کنید.

 

هنگامی که گیاهی را پیوند می دهید، خاک را بالاتر از قسمت بالای ریشه انباشته نکنید. تاج ریشه ای که همیشه خیس است در نهایت پوسیده می شود. آن را به گونه ای بکارید که آب از ساقه خارج شود. اگر آب به سمت گیاه سرازیر شود، خاک بیشتری را به بالای ریشه می شویید و باعث پوسیدگی ریشه می شود.

 

حشرات برگ خوار را با فلفل چیلی دفع کنید. اگر شاخ و برگ گیاهان شما توسط حشرات گرسنه تخریب شده است، یک قاشق غذاخوری فلفل قرمز یا خردل داغ را به یک لیتر آب در یک بطری اسپری اضافه کنید. شاخ و برگ را به طور یکنواخت اسپری کنید، مطمئن شوید که سطح زیرین برگ ها نیز گرفته می شود. یک مزه از این اسپری تند باعث می شود اشکالاتی در راه باشد.

 

برای اینکه حیوانات از کندن و تخریب لامپ های شما جلوگیری کنند، لامپ ها را در یک لایه نازک پشم فولادی بپیچید. این به هیچ وجه از رشد لامپ ها جلوگیری نمی کند، اما هر حیوانی را که شروع به کندن آن کرده است، می ترساند. می توانید پشم فولادی را از هر فروشگاه لوازم خانگی خریداری کنید.

 

خودتان کمپوست درست کنید اگر کمپوست خود را در خانه ایجاد می کنید، می توانید کاملاً مطمئن باشید که چه چیزی وارد آن می شود، بر خلاف زمانی که کیسه های کمپوست را از فروشگاه باغبانی خریداری کنید. علاوه بر این، کمپوست کردن در حیاط شما باعث جذب حیات وحش مفید بومی مانند حشرات می شود که اکوسیستم باغ شما را متعادل می کند.

 

هنگامی که برای انجام باغبانی خود زانو می زنید، باید مطمئن شوید که از زانوهای خود در برابر سنگ ها و چوب هایی که ممکن است روی زمین باشند محافظت کنید. زانو زدن بر روی سنگ می تواند آسیب جدی به کاسه زانو شما وارد کند. گرفتن زانوبند یک راه ساده و آسان برای کمک به محافظت از زانوها و افزایش راحتی کلی شما در هنگام باغبانی است.

 

گیاهان سرپوشیده به محیطی بین ۶۵ تا ۷۵ درجه نیاز دارند. به منظور تشویق رشد مناسب، آنها به این گرما نیاز دارند. اگر دوست ندارید خانه خود را در آن دما در زمستان نگه دارید، ممکن است بخواهید به جای آن، یک لامپ گرما تهیه کنید تا گیاهان ارگانیک خود را در دمای مناسب نگه دارید.

 

اشکالات مثبت را به باغ خود جذب کنید. حشرات مانند بانو در واقع شکارچیان طبیعی را برای گیاهان شما شکار می کنند. شته ها و کرم ها تنها برخی از موجودات بدی هستند که می توانند از باغ عبور کرده و برگ های گیاهان را بخورند. لیدی باگ ها شکارچیان طبیعی این گونه آفات هستند و با مصرف آفات به رشد یک باغ سالم کمک می کنند.

 

اگر در باغبانی ارگانیک تازه کار هستید و به پرورش سبزیجات علاقه مند هستید، باید توجه داشته باشید که شروع با گیاهان خاص بسیار آسان تر از گیاهان دیگر است. به عنوان مثال، بروکلی، پیاز و فلفل از ساده ترین ها هستند. همچنین باید توجه داشته باشید که گیاهان مختلف جدول زمانی رشد متفاوتی دارند. این جدول زمانی به صورت آنلاین در دسترس است. پس از انتخاب گیاهانی که می خواهید پرورش دهید، جدول زمانی آنها را جستجو کنید تا بدانید چه زمانی آنها را بکارید.

 

بهترین راه برای علف‌های هرز کردن باغ ارگانیک، روش قدیمی، بیرون کشیدن علف‌های هرز با دست است. اگرچه علف‌کش‌های ارگانیکی که در فروشگاه فروخته می‌شوند وسوسه‌انگیز هستند، اما به اندازه گرفتن دست و زانو و بیرون کشیدن علف‌های هرز با دست مؤثر نیستند. انجام این کار خودتان نیز بسیار نیروبخش است. این به شما احساس موفقیت می دهد.

 

همانطور که قبلا گفته شد، باغبانی ارگانیک می تواند یک سرگرمی عالی برای هر کسی باشد. یادگیری اصول اولیه نیاز به دانش کمی دارد تا بتوانید رشد باغ خود را به درستی شروع کنید، اما لازم نیست برای این کار متخصص شوید. فقط این نکات را در ذهن داشته باشید.

 

افرا ...
ما را در سایت افرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا بازدید : 369 تاريخ : جمعه 20 اسفند 1400 ساعت: 21:01

بارداری چیزی است که بسیاری از زنان آن را استرس زا می دانند. شما به طور طبیعی نگران داشتن فرزندی سالم و بارداری بدون عارضه هستید. برای داشتن یک بارداری بدون مشکل که باعث ایجاد یک نوزاد سالم می شود، آموزش لازم است. مقاله زیر حاوی نکات مفیدی است که می توانید در دوران بارداری از آنها استفاده کنید.

 

در دوران بارداری هر چقدر که می خواهید بخوابید. خواب برای والدین نوزادان کم است. همچنین، در دوران بارداری، کودک شما بیشتر انرژی موجود شما را می خورد. از خوابیدن نترسید، زود به رختخواب بروید یا زمانی که می خواهید چرت بزنید. بعداً نمی توانید!

 

شما نباید زیاد وزن اضافه کنید. با افزایش بیش از حد، بعداً سلامتی شما به خطر می افتد زیرا پس از بارداری برای از دست دادن تمام وزن خود تلاش خواهید کرد. همچنین، انتظار داشته باشید که در طول دوران بارداری خود 15 تا 30 پوند وزن اضافه کنید.

 

مواد شیمیایی وجود دارند که می توانند در دوران بارداری مضر باشند، بنابراین باید در اسرع وقت حذف شوند. محلول‌های تمیزکننده یکی از بزرگترین مقصران هستند، بنابراین مطمئن شوید که از جایگزین‌های کمتر مضر استفاده کنید. این باعث می شود کودک شما در بهترین وضعیت زندگی ممکن قرار گیرد.

 

احساس نکنید که لازم است به محض اطلاع از بارداری خود به همه اطلاع دهید. همه زنان منطقه راحتی خود را دارند که چه زمانی می خواهند به همه بگویند. برخی از زنان صبر می کنند تا به پایان سه ماهه اول بارداری برسند و بیشترین خطر سقط جنین به پایان برسد. به قلب خود گوش دهید و زمانی که آماده شدید اخبار را به اشتراک بگذارید.

یک مجله در مورد تجربیات خود در دوران بارداری بنویسید! این به شما مکانی می دهد تا امور پیش پا افتاده و عالی را یادداشت کنید. چیزهای جدیدی که متوجه می شوید و چیزهایی که شما را نگران می کند را یادداشت کنید! این یک ابزار عالی برای به خاطر سپردن چیزهایی است که باید از پزشک خود در مورد آن بپرسید و این چیزی است که می توانید در حین آماده شدن برای نوه های خود به فرزند خود یا افراد مهم او منتقل کنید.

 

برای برخی از کارهای روزانه خود کمک بخواهید. در دوران بارداری باید از کارهایی که شامل بلند کردن اجسام سنگین، کوهنوردی و استفاده از مواد شیمیایی است خودداری کرد. آنها می توانند تأثیر منفی هم بر شما و هم بر روی جنین شما داشته باشند، بنابراین از درخواست کمک از شریک زندگی خود یا سایر اعضای خانواده خجالت نکشید.

 

از اینکه باید از خود مراقبت کنید احساس بدی نداشته باشید. شما در حال رشد یک فرد کوچک در درون خود هستید و شایسته استراحت هستید! بیشتر از حد معمول بخورید، زیرا به آن پوند اضافی نیاز خواهید داشت. بعد از شام کمی استراحت کنید و به شوهرتان اجازه دهید ظرف ها را بشویید. این چیزهای کوچک است که به شما اضافه می شود و احساس بسیار بهتری به شما می دهد.

 

برای جلوگیری از یبوست در دوران بارداری، باید غذاهای پر فیبر مانند غلات و نان گندم بخورید. این مسائل به دلیل هورمون های اضافی در سیستم شما ایجاد می شود، بنابراین دلیلی وجود ندارد که از مشکل خود احساس خجالت کنید. یبوست می تواند مشکلات گوارشی در دوران بارداری ایجاد کند و همچنین بسیار ناراحت کننده است.

 

اگر مادران باردار توصیه مصرف روزانه یک ویتامین دوران بارداری را داشته باشند، عاقلانه خواهد بود. در واقع، اکثر پزشکان آنها را برای مادران باردار تجویز می کنند! این به این دلیل است که کودک شما نیازهای تغذیه ای دارد که اغلب اوقات به دلیل ماهیت ولع بارداری برآورده نمی شود. این باعث می شود که آنها تغذیه مورد نیاز خود را دریافت کنند.

 

بسیاری از زنان حالت تهوع صبحگاهی را تجربه می کنند، که حداقل یک احساس تهوع است که در برخی موارد می تواند شدیدتر باشد و شامل حالت تهوع و استفراغ باشد. برخی از زنان چیزهای زیادی را امتحان می کنند و هیچ آرامشی پیدا نمی کنند. با این حال، برخی دیگر دریافتند که خوردن وعده‌های غذایی کوچک در طول روز کمک می‌کند، مانند اجتناب از غذاهای تند و پرچرب. اغلب اوقات با ریختن یک آب نبات سفت در دهان تسکین پیدا می کند.

اگر قصد دارید در دوران بارداری مهد کودک خود را رنگ آمیزی کنید، سعی کنید رنگ هایی با برچسب "بدون VOC" یا "VOC کم" انتخاب کنید. این تمایز به این معنی است که رنگ ها ترکیبات آلی فرار کمتری - مانند فرمالدئید - را در هوا آزاد می کنند که هم برای سلامت خانواده و هم برای محیط زیست بهتر است.

 

هر چه زودتر لباس بارداری خود را بپوشید. اکثر زنان می خواهند تا آنجا که ممکن است آن را به تعویق بیاندازند اما یک واقعیت مهم را درک نمی کنند. لباس های بارداری بسیار راحت هستند. همانطور که بدن شما در حال تغییر است، حساس تر می شود و لباس های معمولی شما بیشتر و بیشتر ناراحت می شوند. سوئیچ را ایجاد کنید و به بدن خود استراحت دهید.

زمانی که در انتظار بچه دار شدن هستید از مصرف الکل خودداری کنید. وقتی زنی که باردار است مشروب می‌نوشد، الکل مستقیماً از طریق جفت به محل زندگی کودک می‌رود. این بدان معناست که هر فردی که باردار است یا قصد باردار شدن دارد نباید الکل مصرف کند. الکلی که جنین جذب می کند می تواند باعث نقص مادرزادی شود و خطر سقط جنین یا زایمان زودرس را افزایش دهد.

 

کمردرد اواخر بارداری واقعیتی است که بیشتر زنان باید با آن دست و پنجه نرم کنند. برای به حداقل رساندن درد، باید ماساژ دهید تا به شل شدن عضلات کمک کند. اگر ماساژ گزینه ای نیست، شیب لگن یا کمپرس گرم نیز برای کاهش بخشی از فشار بسیار خوب عمل می کند.

یکی از نیاز های اصلی سیسمونی نوزاد ، لباس بچه گانه است که باید به آن توجه کرد.

آروغ زدن، گاز معده و سوزش سر دل همگی از عوارض بارداری هستند. برای کمک به مقابله با این نوع مسائل در دوران بارداری، باید پس از صرف غذا درست بمانید، از غذاهای آزاردهنده دوری کنید و یک لیوان شیر با عسل بنوشید. اینها همه راه هایی هستند که به شما کمک می کنند تا مقداری از گاز و سوزش سر دل را به حداقل برسانید.

شما می توانید در دوران بارداری خود با مطالعه تجربیات زایمان دیگران، چیزهای زیادی برای آمادگی برای تولد فرزند خود بیاموزید. خواندن داستان هایی که دیگران به اشتراک می گذارند و تماشای ویدیوهایی که آنها به صورت آنلاین ارسال کرده اند می تواند اطلاعات ارزشمندی در مورد شگفتی های تولد و همچنین چالش ها به شما بدهد.

 

استراحت و آرامش در دوران بارداری بسیار مهم است تا مطمئن شوید که کودک شما در حالی که به آرامی رشد می کند و در درون خود رشد می کند استرس نداشته باشد. هر روز زمانی را برای استراحت با نورهای ملایم و موسیقی اختصاص دهید تا استرس روزانه خود را از بین ببرید. حتی فقط چند دقیقه می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

 

همانطور که قبلاً گفته شد، زنان باردار باید در مورد بارداری آموزش ببینند تا بتوانند بهتر از خود و کودک مراقبت کنند. برای اطمینان از سالم بودن بارداری خود، از توصیه های این مقاله استفاده کنید.

 

افرا ...
ما را در سایت افرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا بازدید : 124 تاريخ : پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت: 14:38

اگر امروز می خواستید بیل خود را در زمین بگذارید و باغبانی را شروع کنید، آیا واقعاً می دانید چه کاری باید انجام دهید؟ در واقع چیزهای بیشتری به باغبانی ارگانیک وارد می شود تا صرفاً کاشت یک بذر و تماشای رشد آن. برای جمع آوری دانش لازم برای رشد محصول خود، در اینجا چند نکته و تاکتیک مفید آورده شده است.

 

ادویه ها و گیاهان آشپزخانه را در باغ خود بکارید. گیاهان به طور کلی رشد بسیار ساده ای دارند و حتی می توان آنها را در جعبه پنجره ای یا گلدان داخلی رشد داد. با این حال، خرید این گیاهان آسان در فروشگاه بسیار گران است. اگر خودتان آنها را پرورش دهید، می توانید مقدار قابل توجهی از پول را ذخیره کنید.

 

از یک تکه صابون برای جلوگیری از کثیفی زیر ناخن های خود استفاده کنید. قبل از شروع باغبانی، ناخن های خود را روی یک تکه صابون بخراشید. این یک مانع ایجاد می کند که کثیفی ها را خارج می کند. هنگامی که کار باغبانی را تمام کردید، صابون به سرعت و به راحتی شسته می شود - ناخن های شما را درخشان می کند.

 

هنگامی که علف های هرز جوانه می زنند، فورا از آنها مراقبت کنید. علف های هرز می توانند خیلی سریع رشد کنند و در صورت عدم مراقبت می توانند باغ شما را تصرف کنند. زمانی که علف های هرز هنوز نسبتاً جوان هستند، کنترل علف های هرز آسان تر است. علف های هرز بزرگ ریشه عمیق تری دارند و حذف آنها سخت تر است.

 

با خشک کردن بذرهای یکساله خود برای کاشت در سال آینده در هزینه خود صرفه جویی کنید. گل اطلسی، زینیا و ایمپاتیانس تنها تعدادی از گل هایی هستند که استخراج و ذخیره دانه از آنها آسان است. شما باید غلاف بذر را از چند گل بیرون بیاورید و منتظر بمانید تا باز شود. با دیگران، مانند گل همیشه بهار، باید گل را باز کنید و خودتان دانه ها را استخراج کنید. پس از استخراج دانه ها، اجازه دهید حداقل یک هفته خشک شوند. آن ها را در یک شیشه درب دار قرار دهید و کیسه های سیلیکاژل را به آن اضافه کنید تا رطوبت را جذب نکنند. آنها را در مکانی خشک و خنک نگهداری کنید تا زمانی که برای کاشت در سال آینده آماده شوید.

 

یک راه حل تند برای خلاصی از آفات باغتان این است که گیاهان خود را با مخلوط خردل داغ یا فلفل قرمز (یک قاشق غذاخوری خردل داغ یا فلفل قرمز به یک لیتر آب) اسپری کنید. محلول برای اسپری مستقیم روی شاخ و برگ باغ شما بی خطر است و آفات نمی توانند طعم آن را تحمل کنند!

یک غذای فوق العاده برای گیاهان آپارتمانی شما این است که آنها را به صورت دوره ای بیرون ببرید و بگذارید در شکوه یک طوفان تابستانی غوطه ور شوند. شما آنها را با رطوبت بیشتر و ساعات طولانی تری از نور روز که بسیار فراتر از شرایط کهنه ای است که ممکن است در داخل خانه داشته باشند رفتار کنید! شما می خواهید نور مستقیم بیش از حد خورشید را به حداقل برسانید و مطمئن شوید که ظروف گیاه شما دارای سوراخ های زهکشی خوبی هستند تا آب باران اضافی برای پوسیدگی ریشه جمع نشود. مدتی با کیفیت در خارج از منزل با گیاهان سرسبز و سالم در تمام طول سال جواب می دهد!

 

هنگام باغبانی در محیط داخلی مطمئن شوید که گیاهان خود را بیش از حد آبیاری نکنید. آبیاری بیش از حد گیاهان شما در واقع می تواند آنها را از بین ببرد که دلیل شماره یک مرگ بیشتر گیاهان آپارتمانی است. خاک را از نظر رطوبت آزمایش کنید تا ببینید آیا به آبیاری بیشتری نیاز دارد یا خیر. انگشت اشاره خود را به خاک بچسبانید و اگر مرطوب است، گیاه خود را بیشتر آبیاری نکنید.

اگر قصد دارید فضای منزل خود را زیبا کنید و جلوه ای زیبا به آن بدهید می توانید از گیاه آپارتمانی استفاده کنید.

رطوبت و سطوح بالای دی اکسید کربن برای رشد سالم برخی از گل ها و گیاهان ضروری است. برای ایجاد رطوبت، سعی کنید گیاهان مختلف را در یک گلدان کنار هم قرار دهید. همچنین ایده خوبی است که یک گیاه منفرد را در ظرفی بزرگتر قرار دهید و فضای خالی را در امتداد لبه ها با سنگ یا کمپوست پر کنید. یک غبار روزانه با آب می تواند راه عالی دیگری برای تامین رطوبت گیاهان شما باشد.

 

تعدادی از گیاهان آپارتمانی نیاز به گلدان مجدد دارند، در حالی که برخی دیگر از قلع و قمع شدن ریشه هایشان راضی نیستند. شما می توانید به راحتی بررسی کنید که کدام یک از گیاهان شما نیاز به گلدان مجدد دارند و آنها را وارونه کنید و روی ظرف آنها ضربه بزنید تا زمانی که گیاه به میل خود بیفتد. اگر ریشه ها برجسته هستند، وقت آن است که گیاه را در یک گلدان جدید قرار دهید. اگرچه اگر هیچ ریشه ای نشان داده نمی شود، یا فقط تعداد کمی از آن وجود دارد، گیاه شما خوب است و نیازی به گلدان مجدد نیست.

 

درک چگونگی رشد ارگانیک، همیشه به نوع صحیح اطلاعات نیاز دارد، بنابراین می‌توانید به جای اعتماد کردن به برخی اطلاعات دیگر، آن را از این نکات تخصصی استفاده کنید. حتما به این توصیه توجه کنید و باغ بعدی شما می تواند بهترین باغی باشد که تا به حال رشد کرده اید.

 

افرا ...
ما را در سایت افرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا بازدید : 146 تاريخ : پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت: 14:33

به یاد داشته باشید، در دوران بارداری شما زندگی دیگری را در دستان خود حمل می کنید. با این گفته، می‌خواهید مطمئن شوید که تا آنجا که ممکن است آگاه هستید، تا بتوانید هر دو، خود و فرزندتان را به بهترین نحو تغذیه کنید. در اینجا چند نکته در این مقاله وجود دارد که به شما در دوران بارداری کمک می کند.

 

زودتر عکس شکم بارداری را شروع کنید. بسیاری از زنان دوست دارند با گذشت ماه ها عکس های اولیه داشته باشند تا با آنها مقایسه کنند. اگر معلوم شد که آنها را نمی خواهید، مجبور نیستید آنها را نگه دارید، اما بعداً نمی توانید تصمیم بگیرید که می خواهید عکس هایی را که هرگز نگرفته اید نگه دارید.

 

برای داشتن یک کودک سالم و سالم ورزش را شروع کنید. بارداری بهانه ای برای نه ماه نشستن روی مبل نیست. نشان داده شده است که فعال بودن در دوران بارداری خطر سقط جنین را کاهش می دهد و می تواند به کوتاه شدن طول زایمان شما کمک کند. فعال نگه داشتن خود به داشتن یک بارداری آرام کمک زیادی می کند.

 

هنگام تزئین مهد کودک جدید خود مراقب سموم و بخارات باشید. اگر قصد نقاشی یا کاغذ دیواری دارید، پنجره ها را کاملا باز نگه دارید و سعی کنید از کارهای سنگین دوری کنید. دست یاری بدهید، اما اجازه دهید دیگران کارهای سنگین را انجام دهند.

 

قبل از زایمان با چند کتاب در کلاس های شیردهی شرکت کنید و استخوان بندی کنید. شیردهی برای کودک بهترین است، اما ممکن است مشکلات زیادی در این مسیر وجود داشته باشد که می تواند پیشرفت شما را مختل کند. شرکت در کلاس قبل از اینکه مجبور شوید واقعاً با شیر مادر تغذیه کنید، به شما کمک می کند آرام تر و کنترل بیشتری بر تغذیه نوزاد جدید خود داشته باشید.

مهم است که در دوران بارداری به پاهایتان اجازه دهید گردش خون کافی داشته باشند. جریان خون در زمانی که یک زن باردار است دشوار است و با حرکت نکردن پاهای خود به اندازه کافی می توانید لخته های خونی ایجاد کنید که می تواند کشنده باشد. همچنین می توانید جوراب های مخصوصی بپوشید که به جریان خون کمک می کند.

 

هنگامی که باردار هستید، بهتر است از مصرف کافئین خودداری کنید یا آن را محدود کنید. شما هنوز هم می توانید یک فنجان قهوه در صبح بنوشید، اما نه بیشتر از آن. در صورت امکان سعی کنید بدون کافئین یا نیم کافه بنوشید. هر کافئینی که می نوشید مستقیماً به کودک شما می رود و ممکن است اثرات منفی داشته باشد.

 

اطمینان حاصل کنید که همیشه کمربند ایمنی را هنگام سوار شدن در ماشین بسته اید. همچنین باید مطمئن شوید که تا آنجا که می توانید از کیسه هوا دور شده اید. اگر تصادف کنید، کمربند ایمنی احتمالا جان شما و فرزند متولد نشده تان را نجات می دهد.

می توانید با مراجعه سایت نی نی روز ایران لباس نوزاد ارزان تهیه کنید.

مطمئن شوید که مدتی را به خودتان اختصاص می دهید. وقتی بچه دار می شوید، زندگی شما می تواند بسیار پیچیده شود و ممکن است به هیچ وجه زمانی برای نوازش خود نداشته باشید. کمی وقت بگذارید و با چیزی که از آن لذت می برید لذت ببرید، خواه یک قرار قهوه با دوستان باشد یا یک پدیکور. این به شما کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشید و کودک نیز این کار را خواهد کرد.

 

برای یافتن بهترین تغذیه برای خود و کودکتان در دوران بارداری، یک برچسب خوان شوید. بسیاری از مواد شیمیایی و مواد اضافی وجود دارد که ممکن است برای کودک در حال رشد شما بهترین نباشد و خواندن برچسب ها راهی برای دور نگه داشتن آنها از رژیم غذایی شما است. فقط یک دقیقه طول می کشد تا از کودک خود محافظت کنید.

در کلاس زایمان شرکت کنید که تمام مراحل بارداری را پوشش می دهد. برای اطمینان از رزرو در کلاس، زودتر ثبت نام کنید. اگر قصد تغذیه با شیر مادر را دارید، یک دوره آموزشی در مورد شیردهی می تواند مفید باشد. این کلاس‌ها می‌توانند به رفع برخی از رمز و رازهایی که در ماه‌های آینده انتظار داریم کمک کنند.

برای بیمارستان آماده باشید، یک حوله کهنه و یک کیسه پلاستیکی را در ماشین خود نگه دارید تا در صورت شکستن آب در راه بیمارستان. یک روپوش برای قدم زدن در سالن های بیمارستان و همچنین جوراب های دمپایی ضد لغزش بپوشید. یک کیسه کوچک را با وسایل الکترونیکی پر کنید، مانند iPod برای موسیقی و دوربین عکاسی و فیلمبرداری. شما همچنین به کارت بیمه، لوازم بهداشتی و یک لباس خانه برای خود و نوزاد نیاز دارید. آماده ماندن تضمین می کند که این زمان استرس زا آسان تر است، و احساسات شما یکنواخت تر نگه می دارد.

اگر در حال کار بر روی مهد کودک خود هستید، حتما از بخار و بوهایی که ممکن است با کاغذ دیواری یا رنگ مرتبط باشد اجتناب کنید. در حالی که خطر بروز مشکلات برای کودک شما ممکن است اندک باشد، از فرصت استفاده نکنید، فقط پنجره ها را باز نگه دارید یا اصلاً از کار با رنگ و کاغذ دیواری خودداری کنید.

 

هیچ مقدار مطمئنی از الکل برای نوشیدن در دوران بارداری وجود ندارد. وقتی زنی که باردار است مشروب می‌نوشد، الکل مستقیماً از طریق جفت به محل زندگی کودک می‌رود. به همین دلیل است که خانم های باردار و کسانی که قصد باردار شدن دارند نباید آب بنوشند. مصرف الکل توسط یک زن باردار بر جنین تأثیر منفی می گذارد. نقایص جسمی و روانی اغلب ناشی از نوشیدن الکل توسط مادر در دوران بارداری است. سقط جنین و زایمان زودرس نیز یک خطر است.

 

اگر فرزند اول خود را باردار هستید، باید برای دوستی با یک نوزاد خردسال از کودک نگهداری کنید. این به شما ایده می دهد که مراقبت از یک نوزاد تازه متولد شده چگونه است. همچنین، این به شما کمک می کند تا پس از تولد نوزاد، کمی احساس راحتی کنید.

اگر در نیمه دوم بارداری علائمی مانند تاری دید، درد در سمت راست، سردردهای مکرر، افزایش وزن بسیار سریع، یا ادرار رنگی را در نیمه دوم بارداری خود تجربه کردید، فوراً آنها را به پزشک اطلاع دهید. ممکن است شما در حال ابتلا به پره اکلامپسی باشید، یک بیماری مرتبط با بارداری که می تواند تهدید کننده زندگی باشد. پزشک ممکن است نیاز به انجام آزمایشاتی برای بررسی وجود پروتئین در ادرار داشته باشد و فشار خون شما به دقت کنترل می شود.

 

با توجه به اینکه نه تنها با زندگی خود سر و کار دارید، بلکه می خواهید مطمئن شوید که تمام چیزهایی را که آموخته اید هضم کرده اید. نکات بارداری چیزی نیست که بخواهید به آن توجه کنید، بنابراین اگر مجبور هستید هر از چندگاهی برگردید و این مقاله را دوباره بخوانید تا زمانی که احساس کنید تمام اطلاعات موجود در آن را به خاطر آورده اید، در نهایت فقط بهترین چیزها را برای خود می خواهید و کودک شما، و این مقاله سعی دارد به شما در انجام این کار کمک کند.

 

افرا ...
ما را در سایت افرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا بازدید : 143 تاريخ : دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت: 14:39

آیا جستجوی نکات و ترفندهای مرتبط با باغبانی تاکنون بی ثمر بوده است؟ یا اطلاعاتی که به دست آورده اید اشتباه است یا به روشی غیرقابل درک بیان شده است. این مقاله توصیه های بسیار خوبی برای شما ارائه می دهد تا تجربه باغبانی موفقی داشته باشید.

 

گیاهان چند ساله را انتخاب کنید تا میزان مراقبت مورد نیاز باغ خود را کاهش دهید. گیاهانی که سال به سال برمی گردند معمولاً فقط به مقدار کمی وجین و هرس نیاز دارند. گیاهان چند ساله خوراکی، مانند مارچوبه، ریواس و ترشک، می توانند سالاد بسیار خوبی را برای خانواده شما فراهم کنند بدون اینکه کار زیادی برای شما ایجاد کنند.

 

قبل از استقرار در فضای باغ خود، چندین بار در طول روز از آن بازدید کنید. شما باید بدانید که این نقطه به صورت ساعتی چه نوع نوری دریافت می کند، زیرا می تواند بر روی گیاهانی که می توانید رشد کنید و توانایی شما برای رشد هر چیزی را داشته باشد! اگر مکان نور مستقیم خورشید را دریافت نمی کند، در گزینه های خود تجدید نظر کنید.

 

با گلدان های سفالی از نهال های خود در برابر یخ زدگی محافظت کنید. اوایل بهار زمان خطرناکی برای یک باغ جدید است. شما می خواهید گیاهان خود را در اسرع وقت آماده کنید تا از زمان رشد کافی اطمینان حاصل کنید، اما یک سرمازدگی می تواند نهال های شکننده شما را از بین ببرد. برای محافظت از گیاهان کوچک خود در برابر یخ زدگی در شب، کافی است یک گلدان سفالی کوچک و وارونه روی هر نهال قرار دهید. آنها از سرما عایق می شوند و از باد محافظت می کنند.

 

مطمئن شوید که زباله های باغ خود و زباله های ارگانیک آشپزخانه را بازیافت می کنید تا برای باغ خود کمپوست ایجاد کنید. یک توده کمپوست یک نرم کننده عالی خاک می سازد. همچنین می تواند در هزینه شما صرفه جویی زیادی کند، زیرا برای رشد گیاهان خود نیازی به خرید کیسه های کمپوست تجاری یا کود گران قیمت ندارید.

 

اگر می خواهید در باغ خود یک لکه سبز داشته باشید، به جای چمن، یک پوشش زمینی بکارید. چمن ها به آب و نگهداری زیادی نیاز دارند. از سوی دیگر، پوشش زمین معمولاً آب کمتری مصرف می کند و گونه های خاصی از رشد علف های هرز جلوگیری می کنند. بسیاری از انواع پوشش زمین دارای رنگ سبز قابل مقایسه با چمنزار هستند. با استفاده از روکش زمین می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

یکی از گیاهان مقاوم به کم نوری گیاه زامیفولیا است.

باغبانی کار سختی نیست، اما قبل از این که از سر خود بپرید باید مشاوره بگیرید. شما می خواهید باغتان موفق باشد تا شکست، پس منطقی است که کمی قبل از آن مطالعه کنید. نیازی به خرید کتاب‌های باغبانی گران قیمت نیست، زیرا می‌توانید کتاب‌های باغبانی را در کتابخانه محلی خود بیابید، یا هرچه را که نیاز دارید به صورت آنلاین پیدا کنید.

 

برای صرفه جویی در هزینه بذر، فقط از قسمت کوچکی از بسته استفاده کنید. در بیشتر موارد، فقط یک دانه دانه لازم است و دانه ها را می توان به راحتی برای سال بعد ذخیره کرد. همچنین می توانید بسته های دانه را با همسایگان و دوستان خود تقسیم کنید. این یک راه عالی برای باغبانی با بودجه است.

 

اگر می‌خواهید باغ شما برای سگ‌تان ممنوع باشد، اطراف آن را با عطرهای قدیمی یا پس‌رشیو اسپری کنید. استفاده از آن بوهایی را که سگ شما دوست دارد پوشانده و از جذابیت محوطه سازی شما برای دوست پشمالوی شما کم می کند.

 

شما باید گیاهان خود را به درستی آبیاری کنید تا در باغ خود به موفقیت برسید. هنگام آبیاری باغ خود، همیشه سعی کنید این کار را صبح زود یا عصر، زمانی که خورشید غروب کرده است، انجام دهید. این به خاک این فرصت را می دهد که در واقع آب را بدون تبخیر خیس کند. همچنین اگر گلدان دارید، سعی کنید به جای استفاده از شلنگ، آنها را با قوطی آب دهید. به این ترتیب می توانید مطمئن شوید که هر گلدان به اندازه کافی آب دریافت می کند، زیرا گیاهان گلدانی می توانند در عرض چند ساعت به طور کامل خشک شوند، اگر آبیاری عمیق نداشته باشند.

 

کاشت انبوه را کنار بگذارید تا باغ گل خود را شخصی تر کنید. کاشت های انبوه در هر تخت گل تمایل دارد که منظره ای را شبیه به یک هتل یا ساختمان اداری شرکتی نشان دهد. گیاهان مرزی و جیب گیاهان مشابه همان اثر کاشت انبوه را بدون غیرشخصی بودن می دهند.

 

اگر فضای کافی برای پرورش باغ در زمین ندارید، همچنان می توانید با استفاده از ظروف از مزایای باغبانی بهره مند شوید. تقریباً هر گیاهی را می توان در یک ظرف کشت کرد و بسیاری از گیاهان در حال حاضر به طور خاص برای رشد ظرف طراحی شده اند. با یک ظرف بزرگ می توانید یک باغ کوچک درست در ایوان خود داشته باشید.

 

شما باید باغ خود را سازماندهی کنید و همه چیز را برنامه ریزی کنید. اگر نمی دانید بذرها را کجا می کارید، نخرید. برای گیاهان خاص باید در بلندمدت برنامه ریزی کنید و برای گیاهان کوتاه مدت که باید خیلی سریع جایگزین شوند، در کوتاه مدت.

 

زنبورها، زنبورها، کفشدوزک ها و سایر حشرات مفید را تشویق کنید. این حشرات در یک باغ ارگانیک حیاتی هستند. زنبورها کارآمدترین گرده افشان طبیعت هستند و زنبورها و کفشدوزک ها حشرات مخرب باغ را شکار می کنند. کفشدوزک ها به ویژه در از بین بردن گیاهان شما از شر شته ها موثر هستند. برای جذب این حشرات مفید، گیاهان و گل های همراه را در اطراف لبه باغ سبزی خود بکارید.

هنگام شروع باغ ارگانیک خود، همیشه باید مطمئن شوید که مخلوط خود را که در ظروف است قبل از کاشت بذر مرطوب کنید. اگر مخلوط شما مرطوب نباشد، خشک می شود. این می تواند باعث شود گیاه شما قبل از اینکه فرصت رشد پیدا کند بمیرد.

 

یک نکته عالی هنگام راه اندازی باغ ارگانیک خود این است که خزه اسفاگنوم آسیاب شده را روی دانه های خود بپاشید تا از میرایی آن جلوگیری شود. Damping-off یک بیماری قارچی است که باعث پوسیدگی دانه ها و نهال های شما می شود. اگر دانه های شما به نور نیاز دارند، باید این خزه را قبل از انداختن دانه ها در خزه بپاشید.

 

اگر گلدان گل یا ظرف باغچه مورد علاقه شما سوراخ یا شکافی دارد که در آن کثیفی نشت می کند، سعی کنید آن قسمت داخل گلدان را با فیلتر قهوه بپوشانید. برای نگه داشتن خاک و تمیز نگه داشتن راهروها و باغچه های کانتینری شما عالی عمل می کند. آنها را در سبدهای آویز نیز امتحان کنید!

 

به طور خلاصه، شما به اینجا رسیدید زیرا تمام اطلاعاتی که در مورد باغبانی تا به حال به آنها دست یافته اید ثابت شده است که مفید نیستند. این اتلاف زمانی است که می توانستید بیرون در باغ سپری کنید! از توصیه های داده شده در اینجا استفاده کنید و باید از نتایج خود راضی باشید.

 

افرا ...
ما را در سایت افرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا بازدید : 150 تاريخ : دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت: 14:30

موارد زیادی وجود دارد که باید قبل، در حین و بعد از بارداری در نظر بگیریددر دوران بارداری با چالش های زیادی روبرو خواهید شدشما باید به اندازه کافی بخوابید و اغلب احساس استرس می کنیدعلاوه بر این، ممکن است زمان کمی برای توجه به رژیم غذایی و ورزش خود داشته باشیدبا این حال، ممکن است یک بارداری عالی داشته باشید، به شرطی که از توصیه های عالی آگاه باشیدخوشبختانه، این مقاله نکاتی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آنها برای بهبود بارداری خود استفاده کنید.

 

هنگامی که باردار هستید، مهم است که به ورزش ادامه دهیدورزش به کاهش احتمال سقط جنین کمک می کند و ثابت شده است که به کاهش طول و درد زایمان و زایمان کمک می کندهمچنین، با ورزش در دوران بارداری، به جلوگیری از وزنی که ممکن است اضافه کنید کمک خواهید کرد.

 

اگر در دوران بارداری خود دچار علائم غیرعادی شدید، از تماس با پزشک خود نترسیداین علائم شامل درد معده، گرفتگی عضلات، خونریزی واژن و به خصوص کاهش سطح فعالیت جنین استتشخیص اینکه آیا همه چیز از بیرون خوب است یا نه، دشوار است، و بهتر است از پزشک خود بخواهید بررسی کند که آیا چیزی عجیب به نظر می رسد.

 

فعالیت های ورزشی ایمن را در برنامه روزانه خود بگنجانیدورزش برای کمک به زنان باردار، احساس بهتر، خواب بهتر و کنترل وزن بسیار مهم استشرکت در ورزش هایی مانند یوگا، شنا و پیاده روی را در نظر بگیریدهمیشه قبل از شروع هر نوع برنامه ورزشی از پزشک خود بپرسید تا مطمئن شوید که برای وضعیت منحصر به فرد شما بی خطر است.

 

اگر هنوز OBGYN ندارید، اکنون زمان پیدا کردن آن استمی توانید مصاحبه ای تنظیم کنید و مصاحبه ای را پیدا کنید که احساس می کنید با آن ارتباط داریدشما اغلب به این پزشک مراجعه خواهید کرد و ممکن است نوزاد شما را به دنیا بیاوردمطمئن شوید که یکی را انتخاب می کنید که با آن احساس راحتی می کنید و می توانید به آن اعتماد کنید.

 

اگر باردار هستید، مهم است که ویتامین های دوران بارداری خود را هر روز مصرف کنیدحتی اگر هنگام غذا خوردن به فرزند متولد نشده خود غذا می دهید، اما آنها به ویتامین ها و مواد مغذی بیشتری نسبت به آنچه غذا می دهد نیاز دارندهمچنین، نوزادان متولد نشده ویتامین‌ها را از مادر خود می‌گیرند، به این معنی که در صورت عدم مصرف مکمل، ویتامین‌های ضروری مادر را از دست می‌دهد.

 

میزان افزایش وزن خود را یادداشت کنیدزنان باردار در حال افزایش وزن هستند، اما کاهش بیش از حد پس از تولد نوزاد ممکن است دشوار باشداز سوی دیگر، عدم افزایش وزن مناسب می تواند برای رشد کودک خطرناک باشددانستن وزن شما از هفته به هفته می تواند به شما کمک کند مطمئن شوید که در مسیر بارداری سالم هستید.

 می توانید برای خرید لباس بچه گانه ارزان به سایت نی نی روز ایران مراجعه کنید.

اگر مشکوک هستید که حتی کوچکترین احتمالی برای بارداری وجود دارد، باید فورا آزمایش بارداری انجام دهید یا با پزشک خود مشورت کنیداین به شما کمک می کند تا مراقبت های لازم را دریافت کنید.

 

در طول بارداری، اقداماتی را برای حمایت از بدن خود در هنگام خواب انجام دهیدچندین فروشگاه بالش های مخصوص بدن ساخته اند که از بدن شما در دوران بارداری حمایت می کنداگر یکی از اینها را ندارید، می توانید از یک بالش معمولی حمایت کنیدیک بالش زیر زانوی خود و بالش دیگری در زیر کمرتان امتحان کنید.

 

یاد بگیرید که چگونه کج لگن را انجام دهید و در اواخر بارداری از آنها استفاده کنیدآنها نجات دهنده ای برای کمردردی هستند که با ادامه بارداری شروع می شودبه عنوان یک مزیت اضافی، آنها همچنین به نوزاد کمک می کنند تا به موقعیت مناسب زایمان برسد.

زمانی که باردار هستید تا زمانی که از پزشک خود نپرسیدید که آیا مشکلی ندارد، هیچ دارویی مصرف نکنیدبسته به بارداری شما، برخی از داروها می توانند برای شما یا کودکتان مشکلات پزشکی جدی ایجاد کنندبسیاری از داروهای ضد افسردگی باید اجتناب شود زیرا ممکن است باعث تولد فرزند شما با نقص مادرزادی شود.

 

اگرچه ممکن است برای برخی بحث برانگیز باشد، اگر باردار هستید، ممکن است عاقلانه باشد که روی گزینه های خود فکر کنیدگاهی اوقات شما به سادگی برای بچه دار شدن آماده نیستیدبا وجود گزینه های بسیار از سقط جنین، به فرزندخواندگی، تا بچه دار شدن، به نفع هر فرد است که به طور کامل به آن فکر کند، زیرا تنها کسی که در نهایت به شما آسیب می رساند، کودک است.

 

در سه ماهه آخر بارداری، بدن شما تغییرات زیادی را تجربه خواهد کرداین تعجب آور نیست، اما نکته ای که حتی پزشک شما ممکن است فراموش کند ذکر کند این است که با رشد کودک، ناف شما می تواند به سمت بیرون فشار داده شود تا مانند یک محافظ مینیاتوری روی شکم شما بیرون بزند.

 

در صورت مشاهده علائم غیرمعمول یا نگران کننده فوراً با پزشک خود تماس بگیریدپزشک شما آنجاست تا به شما کمک کنداگر فکر می کنید ممکن است به کمک نیاز داشته باشید از تماس با او نترسیداگر احساس درد، گرفتگی، انقباضات یا تنگی نفس دارید، فوراً تماس بگیرید تا مطمئن شوید که هم شما و هم جنین خوب هستید.

 

ثبت نام زودهنگام در کلاس زایمان می تواند از ناامیدی ناشی از عدم دریافت تاریخ و زمان مورد نظر شما جلوگیری کنداگرچه ممکن است تولد نوزاد شما بسیار دور به نظر برسد، اما برای پیدا کردن کلاس های مورد نظر و رزرو خود با ارائه دهندگان هرگز زود نیست.

 

هنگامی که باردار هستید، باید از مصرف الکل خودداری کنیدنوشیدن الکل در دوران بارداری باعث می شود الکل از جفت عبور کند و جنین متولد نشده را تحت تاثیر قرار دهدبنابراین، زنی که باردار است یا قصد باردار شدن دارد، باید از مصرف الکل اجتناب کندنوشیدن مشروبات الکلی در دوران بارداری می تواند باعث مشکلات جسمی یا روحی برای کودک در حال رشد شود و همچنین خطر سقط جنین یا زایمان زودرس را افزایش می دهد.

 

آروغ زدن، گاز معده و سوزش سر دل همگی از عوارض بارداری هستندبرای کمک به مقابله با این نوع مسائل در دوران بارداری، باید پس از صرف غذا درست بمانید، از غذاهای آزاردهنده دوری کنید و یک لیوان شیر با عسل بنوشیداینها همه راه هایی هستند که به شما کمک می کنند تا مقداری از گاز و سوزش سر دل را به حداقل برسانید.

 

با وارد کردن چند تغییر در برنامه روزانه خود، کاهش وزن بعد از زایمان آسان تر خواهد بوداگرچه ممکن است زمان ببرد تا ذهن خود را در اطراف هر اتفاقی که در حال رخ دادن است بپیچید، اما باید سعی کنید از لحظه لحظه بارداری خود لذت ببریدبا اضافه کردن چند تغییر مثبت برای خود به تنظیماتی که قبلاً با عضو جدید خانواده خود انجام می دادید، باید یک برنامه کاهش وزن پس از زایمان شاد و موفق داشته باشید.

 

افرا ...
ما را در سایت افرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا بازدید : 149 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 18:36

پرورش گیاهان برای خوردن یا تحسین کردن می تواند یک تجربه فوق العاده ارزشمند باشد. اگرچه این مزایا بدون مشکل به دست نمی آیند. تعدادی از متغیرها، از جمله محیط زیست و تغذیه، برای بهترین نتایج باید درست باشند. این نکات شما را به خوبی در مسیر رسیدن به انگشت شست سبز آرزو قرار می دهد.

 

بدانید چه چیزی در منطقه شما رشد می کند. وقتی طیف گسترده‌ای از بسته‌های بذر ارائه شده آنلاین را مشاهده می‌کنید، به راحتی می‌توانید به فکر رشد همه چیز و هر چیزی بپردازید! با این حال، در واقعیت، تنها برخی از آنها ممکن است در محیط منطقه ای شما شکوفا شوند. در مورد منطقه خود و اینکه چه محصولاتی می توانند زنده بمانند مطالعه کنید.

 

یک دفتر خاطرات باغ داشته باشید و از باغ خود در حین رشد عکس بگیرید. شروع فصل با انتظارات بالا برای باغبانی آسان است. اما با گذشت زمان، از دست دادن بخار به همین راحتی است. یک ژورنال و عکس می تواند به شما کمک کند تا در این مسیر الهام بخش و درگیر شوید!

 

اجازه ندهید باغ بدون آب بماند. بسیاری از مردم انتظارات غیر واقعی از آبیاری باغ بعد از کار هر روز دارند، اما زندگی مانع می شود و این پایان باغ است. یک سیستم آبپاش نصب کنید تا مطمئن شوید که باغ آب کافی دارد. اگرچه این هزینه به باغ اضافه می کند، اما راحتی آن ارزش پول را دارد.

 

مطمئن شوید که دانه های مناسب را برای مکان و منطقه خود انتخاب کنید. برخی از محصولات در مکان های خاص بهتر رشد می کنند. بسته های دانه معمولاً اطلاعاتی در مورد مناطق USDA دارند. اطلاعات مربوط به مناطق سختی گیاه USDA نیز به صورت آنلاین در دسترس است. یک مثال خوب برای این امر، پرورش پرتقال در آب و هوای گرمتر و سیب در آب و هوای سردتر است.

 

فوراً از شر هرگونه آفت باغ خلاص شوید. آفات باغی مانند کنه‌های عنکبوتی قرمز، مورچه‌ها، مگس سفید و شته‌ها می‌توانند گیاهان شما را به بیماری‌های مختلفی مبتلا کنند، بنابراین اگر متوجه شدید که هر یک از گیاهان باغ خود می‌میرند یا رشد نمی‌کنند، ابتدا آفات را بررسی کنید. برای خلاص شدن از شر آفات باغ، روی یک آفت کش خوب سرمایه گذاری کنید.

 

وقتی در حال چیدن سبزیجات از باغ خود هستید، انتخاب کنید تا زمانی که در اوج رسیدن سبزیجات هستند برداشت کنید تا بهترین طعم و بهترین مواد غذایی را داشته باشید. بهتر است سبزیجات و میوه ها را صبح زود بچینید، زیرا هنوز سرشار از رطوبت و مواد مغذی هستند. به جز چند مورد استثنا، هر چیزی را که قرار نیست فوراً استفاده کنید، می‌توانید با سرد کردن در یخچال نگهداری کنید.

 

همانطور که امسال باغ خود را برنامه ریزی می کنید، طرح را طوری تغییر دهید که با جایی که گیاهان مختلف در سال گذشته قرار داشتند متفاوت باشد. به عنوان مثال، گوجه فرنگی های خود را در قسمتی از باغ قرار دهید که ذرت فصل گذشته در آن رشد کرده است. این چرخش محصولات به جلوگیری از تهی شدن خاک شما از مواد مغذی مورد نیاز هر نوع سبزی کمک می کند.

 

برای خلاص شدن از شر کنه عنکبوتی قرمز، از تفاله های قهوه قدیمی استفاده کنید. خاک را بردارید و در یک بطری اسپری با آب مخلوط کنید. به گیاهان خود بروید و تمام مناطق آلوده را اسپری کنید. کافئین موجود در زمین به گیاهان شما کمک می کند تا با کنه عنکبوتی مبارزه کنند و برخلاف بسیاری از نوشیدنی های کافئین دار دیگر، هیچ چیزی در تفاله قهوه وجود ندارد که به گیاهان شما آسیب برساند.

 

یک پیش نیاز مهم برای داشتن یک باغ موفق، آماده کردن خاک برای کاشت بذر یا نهال شماست. خاک ضعیف باعث رشد گیاهان ضعیف می شود. یکی از راه‌های بدست آوردن خاک غنی، خرید یا ساخت کمپوست ارگانیک و مخلوط کردن آن با خاکی است که قصد دارید باغچه بکارید. همچنین می توانید کود دامی را به خاک اضافه کنید تا حاصلخیزتر شود. عاقلانه است که از استفاده از کودهای شیمیایی خودداری کنید، زیرا می توانند محصولات شما را بسوزانند و همچنین برای سلامتی شما مضر باشند.

 

می توانید از گلدان های سفالی کوچک یا کوزه های شیر برای محافظت از گیاهان خود در برابر سرمازدگی اواخر فصل استفاده کنید. ملحفه همچنین یک پوشش موثر روی بوته ها یا مناطق بزرگ است. به طور معمول، جوانه های جوان آسیب پذیرترین هستند. اگر فراموش کردید یا تلاشتان با شکست مواجه شد، ممکن است مجبور شوید محصول را دوباره بکارید.

 

هنگام بلند کردن وسایل سنگین در باغ، مهم است که از کمر خود محافظت کنید. وقتی در حال بلند کردن چیزی در باغ هستید، همیشه باید با زانو بلند کنید. اگر چیزی بسیار سنگین است، باید از کسی کمک بخواهید که آن را بلند کنید تا آسیبی به کمر یا زانوهایتان وارد نشود.

اسپری کردن مواد شیمیایی در مواقعی که بیرون باد نمی بارد بسیار مهم است. باد می تواند باعث ورود مواد شیمیایی به چشم شما یا استنشاق آنها شود. برخی از مواد شیمیایی وجود دارند که در صورت مصرف می توانند بسیار مضر باشند. تنها با استفاده از مواد شیمیایی اسپری شده در روزهای بدون باد می توانید از خود در برابر بلع تصادفی محافظت کنید.

 

وزغ ها می توانند بهترین دوست باغبان باشند به دلیل همه حشرات دردسرساز که می خورند. برای اینکه وزغ ها را جذب کنید تا به باغ شما بیایند و مدتی بمانند، ملافه باغ را مرطوب نگه دارید و مکان هایی را در اختیار آنها قرار دهید که بتوانند با خیال راحت از شکارچیان خود پنهان شوند. یک ترفند مفید که بسیاری از باغبانان از آن استفاده می کنند این است که گلدان های گلی قدیمی و شکسته را به صورت وارونه در باغ قرار دهند تا به عنوان پناهگاهی راحت برای وزغ های سخت کوش عمل کند.

برای خرید گل آپارتمانی و دیدن تنوع این گل ها می توانید به سایت باغ گل رضوان مراجعه کنید.

گیاهان خود را در طول صبح آبیاری کنید تا از رشد قارچی که عموماً رطوبت و تاریکی را ترجیح می دهد جلوگیری کنید. با آبیاری گیاهان در طول روز، آنها به بهترین وجه می توانند از نور خورشید استفاده کنند و از اثرات ضد باکتریایی خورشید استفاده کنند. برخی از باکتری ها یا قارچ ها به نور حساس هستند، بنابراین با آبیاری در طول روز با کاهش پتانسیل رشد رقبای گیاه به نفع آن می شوید.

 

اگر در حال راه اندازی یک باغ ارگانیک هستید، باید مطمئن شوید که به محض اینکه نهال های شما در ظروف اصلی خود شروع به ازدحام یکدیگر کردند، نهال های خود را در ظروف بزرگتر با مخلوط کمپوست دوباره گلدان کنید. اگر این کار را نکنید، دانه های شما در نهایت خفه می شوند و می میرند.

 

آیا انگشت شست شما هنوز سبز است؟ مردم یک شبه باغبان چیره دست نمی شوند، پس اگر اینطور نیست استرس نداشته باشید. با این اوصاف، پیروی از توصیه‌های آزمایش‌شده با نکات بالا مطمئناً به شما کمک می‌کند باغی باشکوه با گیاهان پر جنب و جوش ایجاد کنید که هم می‌توانند مهمان‌ها را شگفت‌زده کنند و هم خانواده‌تان را سیر کنند.

 

افرا ...
ما را در سایت افرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا بازدید : 154 تاريخ : چهارشنبه 11 اسفند 1400 ساعت: 14:31

اگر به تازگی متوجه شده اید که باردار هستید و به این فکر می کنید که چه چیزی باید انتظار داشته باشید، پس این مقاله اطلاعات بسیار خوبی در مورد چگونگی انجام آن دارداگر در دوران بارداری خود ادامه می دهید، توصیه های بسیار خوبی نیز وجود دارد که به شما کمک می کند تا آن را به پایان برسانید.

 

به کتابفروشی یا کتابخانه بروید و کتاب هایی درباره بارداری تهیه کنیدمسلح بودن به دانش به شما کمک می کند تا با تمام تغییراتی که بدنتان متحمل می شود کنار بیایید و به شما یاد می دهد چگونه خود را سالم نگه داریدبارداری طبیعی است، اما هرچه اطلاعات بیشتری در مورد این روند داشته باشید، بهتر پیش خواهد رفت.

 

اگر تمایل دارید از غذاهای سالم دوری کنید، عادات غذایی خود را تغییر دهیدشما می خواهید غذاهایی بخورید که ویتامین های زیادی دارند و مواد مغذی زیادی را ارائه می دهندتمام غذایی که می خورید کودکتان نیز خواهد خورداین می تواند رشد کودک را تحت تاثیر قرار دهد.

 

اگر در مراحل اولیه بارداری از حالت تهوع معده رنج می برید، سعی کنید وعده های غذایی کمتری بخوریدپر نگه داشتن معده از چیزی می تواند از مشکلات معده جلوگیری کندغذاهای سبک و تازه بخوریدگوشت بدون چربی، سبزیجات و میوه های تازه معجزه می کنند.

 

اطمینان حاصل کنید که با پزشک خود در مورد احتمال ابتلا به STD در دوران بارداری صادق هستیداین بیماری ها در صورت عدم درمان می توانند باعث مشکلات جدی سلامتی شما و کودکتان شوندآزمایش STD را می توان به راحتی با آزمایش پاپ اسمیر، ادرار یا آزمایش خون انجام داداگر یک بیماری مقاربتی دارید که قابل درمان نیست، ممکن است مجبور شوید نوزاد خود را با سزارین به دنیا بیاورید.

 

در دوران بارداری بستر گربه را عوض نکنیدبه دلیل خطر ابتلا به توکسوپلاسموز، نباید بستر گربه را حمل کردگربه ها میزبان چرخه زندگی توکسوپلاسموز هستند و اگر عفونت به جنین آنها منتقل شود، عواقب آن برای زن باردار می تواند منجر به ناهنجاری های تولد، مرده زایی و سقط جنین شود.

 

برای از دست دادن چند تار موی اضافی در دوره پس از زایمان آماده باشیدبسیاری از زنان از شایع بودن این امر آگاه نیستند و در صورت بروز آن نگران می شوندریزش اضافی احتمالاً به دلیل تغییرات هورمونی است و باید ظرف چند ماه متوقف شوداگر برای مدت طولانی ادامه داشت یا نگران هستید، از پزشک خود بخواهید سطح تیروئید شما را بررسی کند.

 

به دلیل افزایش حس بویایی در دوران بارداری، ممکن است وقتی بوهای خاصی وجود دارد، حالت تهوع داشته باشیداگر اغلب با این موضوع اذیت می شوید، حمل یک پارچه کوچک با روغن لیمو یا اسطوخودوس مفید استهنگامی که بوی بد به سوراخ های بینی شما حمله می کند، دستمال را بشکنید و روغن را استشمام کنید.

 

وقتی باردار هستید روی کفش های راحت سرمایه گذاری کنید، زیرا قطعا به شما کمک می کندشما با وزن اضافی زیادی راه می روید که بدن شما به آن عادت ندارد و دست از پا در می آیدمتوجه خواهید شد که آنها شروع به متورم شدن خواهند کرد و برای مبارزه با آن به کفش هایی نیاز دارید که محدودیتی نداشته باشند.

 

اگر می خواهید بچه دار شوید، حتما به پزشک خود اطلاع دهیداین امکان را از بین می برد که آنها شما را تحت هر گونه دارو یا آزمایشاتی قرار دهند که باردار شدن را برای شما سخت تر می کند یا به نوزادتان آسیب می رساند.

 

یکی از چیزهایی که یک زن باردار باید از آن اجتناب کند، که ممکن است به خوبی شناخته نشده باشد، خاک گربه استموضوع چیزی به نام توکسوپلاسموز استاین یک بیماری انگلی است که ممکن است باعث مشکلات سلامتی برای نوزادان متولد نشده شودسلامتی کودک خود را به خطر نیندازید، بنابراین از ریختن بستر گربه کاملاً خودداری کنید.

 

مگر اینکه پزشک توصیه دیگری کند، در دوران بارداری به ورزش ادامه دهیدورزش های کم تاثیر، مانند شنا یا پیاده روی، راه های عالی برای کمک به قوی ماندن عضلات شما هستندورزش همچنین می تواند به آسانی زایمان شما کمک کند.

 

برای داشتن یک بارداری سالم، قبل از تصمیم به بارداری، مصرف ویتامین های دوران بارداری را شروع کنیدویتامین های دوران بارداری به طور ویژه برای حمایت از کودک در حال رشد فرموله شده اند و حاوی ویتامین های ضروری بیشتری مانند اسید فولیک و آهن هستندشما همچنین باید یک رژیم غذایی سالم و رژیم ورزشی کم تاثیر، مانند یوگای قبل از تولد، اتخاذ کنید.

استرس و اضطراب خود را تا حد امکان پایین نگه دارید تا مطمئن شوید که شب خوب بخوابیداین دو در کنار هم بزرگترین چیزهایی هستند که شما را در شب بیدار نگه می دارند، اما این به ویژه در دوران بارداری صادق استصحبت کردن در مورد مشکلات یا آنچه در ذهن شماست با یک دوست یا دوست عزیز تضمین می کند که سطح شما پایین می ماند و یک شب پس از دیگری می خوابید.

 

قبل از تولد نوزاد تصمیم بگیرید که وظایف هر یک از طرفین برای مراقبت از نوزاد چیستبسیاری از والدین از زمانی که یک نفر در نهایت مراقبت از نوزاد را انجام می دهد شگفت زده می شوندتنظیم و تقسیم وظایف می تواند به هر یک از شریک زندگی کمک کند تا در نگهداری از کودک احساس اهمیت کند و همچنین منجر به کاهش میزان رنجش در رابطه می شود.

 شما می توانید با خرید لباس بچه گانه، لباس هایی زیبا را به تن کودک خود کنید.

استخدام خدمات یک دولا را در نظر بگیریدنقش دولا کمک به حمایت از مادر باردار از زمان بارداری تا تولد استاکثر دولاها هم حمایت عاطفی را ارائه می دهند و هم به داشتن خواسته های یک زن باردار برای زایمان طبیعی کمک می کند.

 

اگر هموروئید دارید از دستمال توالت خشک خش دار استفاده نکنید که می تواند باعث التهاب و تحریک بیشتر بواسیر خارجی شودبه جای آن دستمال مرطوب کودک بدون عطر یا دستمال مرطوب شخصی قابل شستشو انتخاب کنید و اگر پوست به خصوص تحریک شده است از یک کرم مانع مانند پماد پوشک استفاده کنیدمتناوبا، ممکن است استفاده از بطری پری بطری، که یک بطری آبکشی است که برای شستشو در دوران پس از زایمان استفاده می شود، مفید باشد.

 

برای جلوگیری از افزایش وزن در دوران بارداری، رژیم غذایی متعادل و متنوعی داشته باشیددریافت پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی کافی در دوران بارداری بسیار مهم است تا کودک به درستی رشد کند، اما مجبور نیستید دو برابر مقدار معمول غذا بخوریدفقط غذاهای سالم را در وعده های معمولی بخورید و در مصرف آن زیاده روی نکنید.

 

اگرچه باردار شدن چیز شگفت انگیزی است، اما گاهی اوقات کنار آمدن با آن کمی سخت تر از آن چیزی است که ما دوست داریمبا استفاده از نکاتی که در اینجا ارائه شد، باید بتوانید زندگی را برای خود و نوزاد جدیدتان کمی آسان کنید.

 

افرا ...
ما را در سایت افرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا بازدید : 151 تاريخ : سه شنبه 10 اسفند 1400 ساعت: 20:34

بسیاری از مردم فکر می کنند بارداری گیج کننده است، اما اگر مثبت بمانید، خوب خواهید شدبر روی اتخاذ عادات مثبت، آرامش و آموزش تا حد امکان تمرکز کنید تا مطمئن شوید که کار درست را انجام می دهیداین قطعه با ارائه نکات مفید قصد دارد بارداری شما را آرام کند.

 

هر روز زمانی را برای استراحت و لذت بردن از بارداری خود اختصاص دهیدبارداری دوران پر استرسی است و زمانی که نوزاد به دنیا بیاید زمان بسیار کمتری برای خود خواهید داشتاکنون از زمان برای استراحت، مدیتیشن و ارتباط مجدد با خود و فرزند متولد نشده خود استفاده کنیدفشار خون شما از شما تشکر خواهد کرد.

 

وقتی به لباس های بزرگتر نیاز دارید، آنها را بخریدشما در آنها احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و لباس های متنوع تری برای پوشیدن خواهید داشتحتی قبل از شروع نمایش، ادامه دهید و به خرید برویدباید از این زمان لذت ببرید و لباس های بارداری نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

 

شما می توانید هر چند وقت یکبار غذای ناسالم بخورید، اما در دوران بارداری نه خیلی زیادممکن است شما به مواد مغذی از هر چیزی که میل دارید نیاز داشته باشید زیرا هوس ها به دلایلی اتفاق می افتدهنگام غذا خوردن در دوران بارداری، ممکن است متوجه شوید که از مواد مغذی در یک کلیپ بسیار سریعتر استفاده می کنید، پس از آن لذت ببرید!

 

قرار ملاقات های دکتر را از دست ندهید، و می توانید از عوارض احتمالی مراقبت کنیدقرار ملاقات ها در فواصل زمانی مشخصی تنظیم می شوند تا بر رشد جنین شما و همچنین شما در طول بارداری نظارت شودبرای اطمینان از اینکه شما و کودکتان در سلامت کامل بمانید، از قرار ملاقات خودداری کنید.

 

بسیار مهم است که به محض اینکه متوجه شدید باردار هستید، سیگار را ترک کنیدسیگار خطر سقط جنین، مرده زایی و بدشکلی نوزاد را افزایش می دهداگر برای ترک سیگار مشکل دارید، با پزشک خود در مورد انواع روش های مختلفی که می توانید برای کمک به شما استفاده کنید، صحبت کنید.

 

یک مجله در مورد تجربیات خود در دوران بارداری بنویسیداین به شما مکانی می دهد تا امور پیش پا افتاده و عالی را یادداشت کنیدچیزهای جدیدی که متوجه می شوید و چیزهایی که شما را نگران می کند را یادداشت کنیداین یک ابزار عالی برای به خاطر سپردن چیزهایی است که باید از پزشک خود در مورد آن بپرسید و این چیزی است که می توانید در حین آماده شدن برای نوه های خود به فرزند خود یا افراد مهم او منتقل کنید.

 

کار بزرگی که می توانید برای داشتن یک بارداری سالم انجام دهید این است که خود را آموزش دهیداین بسیار مهم است، به خصوص برای زنانی که برای اولین بار باردار می شونداین کار را می توان با مطالعه کتاب های مرتبط با بارداری انجام داد و در دراز مدت نه تنها در هنگام زایمان، بلکه هنگام آماده شدن برای آن نیز کمک خواهد کرد.

 

ورزش در بارداری برای مادر و نوزاد مفید استمزایای آن شامل کاهش خطر ابتلا به دیابت بارداری، شکایت کمتر از یبوست و کمردرد و بهبودی سریع‌تر از بدو تولد برای مادر استاگر علائمی مانند تنگی نفس، سرگیجه، نشت مایعات، انقباضات رحمی یا خونریزی واژن دارید، ورزش را متوقف کنید و به پزشک مراجعه کنید.

 

هنگامی که باردار هستید و شکم شما در نهایت شروع به بزرگ شدن کرد، برای خودتان لباس بارداری بخریدقرار است تا چند ماه آینده باردار شوید، بنابراین ممکن است راحت باشیداین همچنین باعث می‌شود تا زمانی که به طور مداوم گسترش می‌دهید، مجبور نباشید به خرید لباس‌های جدید ادامه دهید.

 

توصیه ای که اغلب به زنان باردار داده می شود این است که از بلند کردن اجسام سنگین خودداری کننداین نکته ای است که باید کاملا جدی گرفته شودهر اتفاقی ممکن است برای نوزاد در رحم اتفاق بیفتد و مهم است که کاری نکنید که ممکن است مادر یا کودک را در موقعیت خطرناکی قرار دهد.

 

روش های آشپزی جدید را برای تغذیه سالم در دوران بارداری بیاموزیدآب پز کردن، بخارپز کردن یا پختن غذاهای مورد علاقه خود برای کاهش چربی و کالری، راهی عالی برای سالم تر کردن غذای شماستاگر بیرون غذا می خورید، از پیشخدمت بپرسید که اقلام چگونه تهیه می شوند و از اقلام سرخ شده دوری کنید.

برای داشتن یک نوزاد سالم، مهم است که طبق برنامه منظم به پزشک خود مراجعه کنیدراه های زیادی وجود دارد که پزشک شما می تواند تضمین کند که شما و کودکتان در طول نه ماه بارداری شما سالم بمانیدمراجعه منظم به پزشک بهترین راه برای دادن اطلاعات مورد نیاز شماست.

 

یک بار در ماه یک ماساژ قبل از تولد انجام دهیدتا زمانی که هیچ عارضه ای نداشته باشید، این یکی از بهترین کارهایی است که می توانید انجام دهیدآنها در بدن باردار دردناک احساس خوبی دارند و ارزش هر پنی را خواهند داشتهر کاری که می توانید انجام دهید تا بارداری خود را قابل تحمل تر کنید باید تا زمانی که برای شما خوب است انجام شود.

 

هنگامی که باردار هستید، سعی کنید یک یا دو بار یا در روز وعده های غذایی پر حجم نخوریددر عوض، 5 وعده غذایی کوچکتر بخوریدبا پر کردن بیش از حد معده به یکباره، احتمال ابتلا به گاز یا سوزش سر دل را افزایش می دهیدهمچنین ۲ تا ۳ ساعت قبل از خواب یک وعده غذایی نخورید.

 با خرید لباس نوزاد ارزان می توانید، لباس هایی زیبا برای کودک خود تهیه کنید.

اگر در دوران بارداری از سوزش سر دل رنج می برید، هم با OB و هم با پزشک خود کار کنید تا بفهمید کدام دارو برای شما بهترین استبدانید که اگر یکی کار نمی کند، می توانید دیگری را امتحان کنید که ممکن است بهتر کار کندمهم است که خود را به خوبی تغذیه و استراحت کنید، و اگر سوزش سر دل دارید انجام این کار دشوار است.

 

برای جلوگیری از افزایش وزن در دوران بارداری، رژیم غذایی متعادل و متنوعی داشته باشیددریافت پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی کافی در دوران بارداری بسیار مهم است تا کودک به درستی رشد کند، اما مجبور نیستید دو برابر مقدار معمول غذا بخوریدفقط غذاهای سالم را در وعده های معمولی بخورید و در مصرف آن زیاده روی نکنید.

 

به یاد داشته باشید که تلاش در زمان بارداری به بهترین شکل ممکن می تواند به شانس شما برای داشتن یک بارداری سالم کمک کنداما یاد گرفتن چیزهای جدیدی که می توانید در بارداری خود به کار ببرید، هرگز ضرری ندارددرک اینکه چگونه انتخاب های شما مستقیماً بر کودک شما تأثیر می گذارد می تواند به شما در داشتن یک بارداری سالم کمک کنداز توصیه هایی که در اینجا خوانده اید استفاده کنید و یادگیری را متوقف نکنیدبا متعهد شدن به انجام این کار، راه را برای یک زندگی سالم با کودک خود هموار می کنید.

 

افرا ...
ما را در سایت افرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا بازدید : 157 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 21:19

باغبانی یکی از لذت بخش ترین و آرامش بخش ترین سرگرمی هایی است که می توانید وقت خود را صرف آن کنید. برای اینکه بتوانید آن را به خوبی انجام دهید و آن را مقرون به صرفه انجام دهید، به بهترین مشاوره نیاز دارید. برای دریافت توصیه ها و نکات مفید در مورد چگونگی به دست آوردن بیشتر از تلاش های خود، ادامه مطلب را بخوانید.

 

سبزیجات و میوه ها را برای نوشیدن بکارید. مواردی که اغلب نادیده گرفته می شوند و در عین حال رشد آنها آسان است، مواردی هستند که می توان آنها را به نوشیدنی های فوق العاده و مغذی تبدیل کرد. این توت ها و آب میوه ها را می توان منجمد یا کنسرو کرد یا به شراب و سیب سفت تبدیل کرد. یک شراب سیب خوب یا شراب زغال اخته می تواند از 10 تا 12 دلار در هر بطری شروع شود، بنابراین این می تواند سودی را نیز در باغ داشته باشد.

 

برای از بین بردن رسوبات نمکی که ممکن است در گلدان های سفالی جمع شوند، از محلولی که از ترکیب الکل، آب و سرکه ساخته شده است استفاده کنید. آن را روی گلدان ها اسپری کنید و با یک برس ترجیحا پلاستیکی پاک کنید. این به شما امکان می دهد به استفاده مجدد از آن گلدان های سفالی ادامه دهید! البته قبل از استفاده از گلدان ها مطمئن شوید که خشک هستند.

 

حتماً مراقب آفات باغ خود باشید. آنها می توانند گیاهان یا غذاهای شما را بخورند و صدمات جبران ناپذیری به بار آورند. اگر آنها را در باغ خود پیدا کردید، مهم است که قبل از تکثیر و ایجاد مشکلات بیشتر در اسرع وقت از شر آنها خلاص شوید.

 

اگر در باغ خود حوض دارید، مطمئن شوید که آن را در طول سال نگهداری می کنید. به منظور سالم نگه داشتن یک استخر، باید مطمئن شوید که آب شفاف است و گیاهان آن را نمی گیرند. به یاد داشته باشید، با تعادل مناسب نور، اکسیژن و هوا، گیاهان آبزی و حیات وحش رشد خواهند کرد.

 

اگر می خواهید از وسایلی که در اطراف خانه دارید نشانگرهای گیاهی بسازید، سعی کنید از پرده های پنجره قدیمی استفاده کنید. برش پرده‌های قدیمی به شما امکان می‌دهد مارک‌هایی بسازید که تقریباً مشابه آنهایی هستند که از فروشگاه می‌خرید. آنها بسیار بادوام هستند و باید به راحتی بتوانند از آب و هوای بد جان سالم به در ببرند.

 

دریافت گزارش تجزیه و تحلیل خاک برای خاک باغ خود را در نظر بگیرید. این روش نسبتاً ارزان است و می تواند به شما بگوید که چه مواد مغذی باید به خاک خود اضافه کنید تا باغ پربارتری داشته باشید. یک تامین کننده یا تعاونی مزرعه محلی می تواند گزارش را بررسی کند و شما را راهنمایی کند که چه چیزی بخرید.

 

مواد طبیعی وجود دارد، و همچنین می توانید از گیاهان دیگر برای کمک به دور نگه داشتن آفات از باغ خود استفاده کنید. کاشت گل همیشه بهار یا پیاز در اطراف مرز باغ سبزی شما به دفع راب کمک می کند. حشرات همچنین از درختچه ها و درختانی که با خاکستر چوب مالچ شده اند اجتناب می کنند. با این روش های طبیعی، نیازی به خرید آفت کش های گران قیمت و خشن نیست.

 

هنگام کاشت بوته رز جدید، حتما قبل از کاشت گل رز در زمین، عصاها را تا حدود هشت اینچ هرس کنید. همچنین چوب های پوسیده انتهای عصا را جدا کنید. هرس یک گل رز جدید باعث رشد سریعتر آن می شود. به خاطر داشته باشید که هنگام هرس کردن، سعی کنید عصاها را با زاویه 45 درجه ببرید تا به گیاه کمک کنید تا آب بریزد.

 

زمانی که در محیطی مرطوب باغبانی ارگانیک می کنید، گیاهان خود را در ساعات اولیه صبح آبیاری کنید. این به شما در جلوگیری از کپک زدن کمک می کند. آبیاری در صبح همچنین از رشد قارچی که در آب و هوای مرطوب رخ می دهد جلوگیری می کند. شما نمی خواهید کپک یا بیماری های قارچی گسترش یابد، می تواند منجر به رشد ضعیف و خاک ناسالم شود.

 

هنگام باغبانی استفاده از محافظ چشم بسیار مهم است. بسیاری از مردم نمی دانند که مواد شیمیایی می توانند به راحتی پاشیده شوند، کود ممکن است دمیده شود یا کثیفی در چشم آنها فرود آید. همه این موارد می تواند باعث آسیب جدی به چشم شود. اگر از محافظ چشم استفاده کنید، احتمال آسیب دیدن چشم ها به شدت کاهش می یابد.

 

مهم است که گیاهان ارگانیک خود را به طور منظم بچرخانید زمانی که می خواهید باغچه ای سرپوشیده پرورش دهید. گیاهان به سمت هر جایی که منبع نور باشد خم می شوند. اگر گیاهان خود را نچرخانید، احتمال زیادی وجود دارد که همه آنها به یک طرف خم شوند و این امر باعث محدود شدن مقدار سبزیجاتی که روی گیاهان رشد می کنند، خواهد بود.

 

رشد بذرها به زمان و تلاش بسیار بیشتری نسبت به پیوندهای مهدکودک نیاز دارد. همانطور که گفته شد، کاشت بذر بسیار ارزان‌تر است و احساس رضایت بیشتری از دیدن چیزی که واقعاً از بذر رشد می‌کند، ایجاد می‌کند. گیاهان سخت یا چند ساله را بهتر است از مهد کودک خریداری کنید. این یک راه عالی برای داشتن یک باغ آماده است!

درختچه های میوه گلدار را با منظره معمولی خود ترکیب کنید. آیا منطقه جداگانه ای برای تبدیل به باغ ندارید؟ سنجد، زغال اخته و مویز در فصل بهار گل های زیبایی دارند و در پاییز نیز عالی به نظر می رسند. مزیت جانبی این گیاهان تقویت کننده چشم انداز تمام میوه هایی است که آنها برای لذت بردن شما تولید می کنند.

 

اگر با شته ها مشکل دارید، از کفشدوزک استفاده کنید. کفشدوزک ها شکارچیان طبیعی شته ها هستند و در کنترل جمعیت شته ها بسیار موثر هستند. می توانید آنها را به صورت عمده از یک مرکز باغ یا آنلاین خریداری کنید. این راه حل بسیار بهتر از سمپاشی گیاهان شما با آفت کش ها است.

شما می توانید برای نگهداری از گل آپارتمانی خود به سایت رضوان گل مراجعه کنید و با نحوه نگهداری آن آشنا شوید.

درختان و تخت گل ها به حداقل سه اینچ مواد آلی نیاز دارند. این باعث اضافه شدن هوموس، مواد مغذی، حفظ آب در خاک و جلوگیری از رشد علف های هرز ناخواسته می شود! این همچنین به تخت گل شما ظاهری زیبا، یکدست و کامل می دهد. مالچ های ارگانیک زیادی وجود دارد یا می توانید خودتان آن را بسازید.

 

قرقره های شلنگ یک قطعه حیاتی از تجهیزات برای باغ ارگانیک هستند. می‌توانید از قرقره‌ها برای تمیز نگه داشتن شیلنگ‌ها و جلوگیری از اتلاف وقت استفاده کنید. باز کردن گره شلنگ احتمالاً کم لذت ترین راه برای گذراندن زمان باغبانی است. با خرید قرقره به راحتی از این دردسر جلوگیری می شود، هر گونه ناامیدی غیر ضروری را از بین می برد.

 

در آنجا چند راه دیگر برای لذت بخش تر کردن و بهره وری باغبانی دارید. باغ یکی از زیباترین الحاقات به هر محیطی است. همچنین راهی عالی برای کاهش استرس، فراموش کردن آزمایش‌ها و مصیبت‌هایی که ممکن است در زندگی وجود داشته باشد، در اختیار مراقب خود قرار می‌دهد، در حالی که به شما احساس غرور و موفقیت واقعی می‌دهد. پس بیرون بروید و لذت ببرید!

 

افرا ...
ما را در سایت افرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا بازدید : 205 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 16:36

اگر احساس می کنید که نمای بیرونی خانه شما از نظر ظاهری فاقد چیزی است، راه حل واضح اضافه کردن یک باغ است! باغ ها زیبا هستند، ارزش ملک را بهبود می بخشند و خانه شما را عالی جلوه می دهند! باغبانی همچنین یک کاهش دهنده استرس عالی است. در ادامه بخوانید تا بدانید که چه مراحل ساده ای را می توانید برای ایجاد یک باغ عالی در حیاط خود انجام دهید.

 

سعی کنید با تغییر تدریجی شرایط و دمای گیاهان به آنها شوک وارد نکنید. در روز اول، آنها را فقط برای یک ساعت یا بیشتر در بیرون از آفتاب قرار دهید. در طول هفته، باید مدت زمانی که آنها را بیرون از خانه دارید، کمی افزایش دهید. پس از یک هفته، گیاهان باید کاملاً سازگار شده و آماده حرکت به بیرون باشند.

 

یک نکته عالی باغبانی این است که تمام کارهای باغبانی خود را بدون آبیاری در صبح زود انجام دهید. گاهی اوقات کار در باغ می تواند چندین ساعت طول بکشد و لازم است که در گرم ترین زمان روز این کار را انجام ندهید. این به جلوگیری از بیماری های مرتبط با گرما مانند گرمازدگی کمک می کند.

 

هنگامی که علف های هرز جوانه می زنند، فورا از آنها مراقبت کنید. علف های هرز می توانند خیلی سریع رشد کنند و در صورت عدم مراقبت می توانند باغ شما را تصرف کنند. زمانی که علف های هرز هنوز نسبتاً جوان هستند، کنترل علف های هرز آسان تر است. علف های هرز بزرگ ریشه عمیق تری دارند و حذف آنها سخت تر است.

 

استفاده از گیاهان طبیعی می تواند باغی را بدون هیچ کاری بسازد. بسیاری از گیاهان خود دانه می شوند و بدون هیچ کاری، محصولی دائمی رشد می کنند. کدو حلوایی، کدو تنبل، و گشنیز رشد می کنند و سال به سال بدون کار، محصولات جدیدی را خود بذر می کنند و به یک ویژگی دائمی باغ تبدیل می شوند. آنها را در مناطقی مانند انبوه کمپوست یا در امتداد حصارها پرورش دهید تا بیشترین نتیجه را داشته باشید.

 

هنگام کاشت نهال گوجه فرنگی، حتما آنها را تا اولین دسته از برگ ها بکارید. این به گیاه اجازه می دهد تا یک سیستم ریشه بزرگتر و عمیق تر رشد کند. هرچه گیاه شما ریشه های بیشتری داشته باشد، گیاه قادر به نگهداری گوجه فرنگی های بیشتری خواهد بود و طعم آنها بیشتر خواهد بود.

 

برای کاشت درست گل رز خود وقت بگذارید و در این مسیر از موفقیت بیشتری برخوردار خواهید شد. حفره ای بزرگتر حفر کنید تا به راحتی ریشه ها را در خود جای دهد و آن را با مواد آلی غنی کنید. یک تپه خاک در سوراخ بسازید و ریشه ها را روی آن بپوشانید. تا نصف راه را پر کنید و آب را پر کنید تا حباب هوا از بین برود، سپس سوراخ را پر کنید.

 

برای خلاص شدن از شر علف های هرز و آشغال های خانگی، از پست های ناخواسته خرد شده به عنوان کود استفاده کنید. قطعات خرد شده پست را بردارید، آنها را خیس کنید و در باغ خود بگذارید. این کار از رشد علف های هرز در مکان هایی که در آن قرار می گیرند جلوگیری می کند و همچنین به گیاهان شما در مبارزه با بیماری ها کمک می کند.

 

اگر در تخت گل های شما گیاهان بیمار یا مرده وجود دارد، بهتر است آنها را در اسرع وقت حذف کنید تا از گسترش بیماری جلوگیری شود. ایده خوبی است که در پاییز بسترهای گل خود را تمیز کنید تا با از بین بردن آفات یا ارگانیسم های بیماری زا در خاک، خاک از یخ زدگی در زمستان بهره مند شود. تمیز کردن تختخواب خود در پاییز به جلوگیری از گسترش بیماری به گل های بهاری شما کمک می کند.

 

سعی کنید از استفاده از آفت کش ها در باغ خود اجتناب کنید. وقتی آفت کش ها را روی گیاهان خوراکی خود اسپری کنید، به راحتی وارد غذا می شوند. این آفت کش ها می توانند شما را بیمار کنند و با مشکلات سلامتی بیشتری مرتبط هستند. جایگزین های ارگانیک زیادی برای آفت کش ها وجود دارد که برای شما و محیط زیست بی خطر هستند.

 

برای داشتن بهترین باغ گل، گیاهانی را انتخاب کنید که در زمان های مختلف فصل رشد شکوفا می شوند. این امکان وجود دارد که انواع گیاهان و گلهایی را پیدا کنید که از ژانویه تا نوامبر بسته به محل زندگی شما شکوفا می شوند. با کاشت گیاهانی که در زمان های مختلف سال به اوج خود می رسند، می توانید اطمینان حاصل کنید که همیشه رنگ و زندگی در حیاط شما وجود دارد.

 

آبیاری کارآمد برای تقویت رشد گیاه و کاهش هزینه آب. آبیاری در شب یا صبح زود کارآمدترین زمان برای آبیاری است. گرما و آفتاب باعث می‌شود آب قبل از خیس شدن تبخیر شود. آبیاری نزدیک‌تر به زمین نیز تبخیر را به حداقل می‌رساند و به گیاهان شما اجازه می‌دهد حداکثر مقدار آب را دریافت کنند.

 

مهم است که گیاهان ارگانیک خود را به طور منظم بچرخانید زمانی که می خواهید باغچه ای سرپوشیده پرورش دهید. گیاهان به سمت هر جایی که منبع نور باشد خم می شوند. اگر گیاهان خود را نچرخانید، احتمال زیادی وجود دارد که همه آنها به یک طرف خم شوند و این امر باعث محدود شدن مقدار سبزیجاتی که روی گیاهان رشد می کنند، خواهد بود.

 

برای حفظ جریان هوا از طریق توده کمپوست خود، یک لوله PVC بزرگ با سوراخ های سوراخ شده در مرکز شمع خود قرار دهید تا هوا در لوله بالا و پایین جریان یابد و سپس از طریق سوراخ ها مستقیماً به داخل شمع جریان یابد. حرکت هوا به تجزیه کننده های خاک کمک می کند تا گرمای لازم برای شروع سریع فرآیند پوسیدگی را ایجاد کنند.

 

شستن محصولات ارگانیک خود را با یک سبد لباسشویی آسان کنید. همانطور که محصولات خود را انتخاب می کنید، آنها را در یک سبد لباسشویی پلاستیکی قرار دهید که به عنوان یک صافی عمل می کند. شلنگ را در بالای آن نگه دارید و آب می تواند به سرعت تمام کثیفی ها و سایر مواد را از میوه ها و سبزیجات خود بشویید.

برای جلوگیری از پوسیدگی گیاهان خود را بلافاصله پس از برداشت خشک کنید. پوسیدگی معمولاً در اثر رطوبت داخل گیاه یا بالای آن ایجاد می شود. رطوبت می تواند باعث تولید باکتری های مضر شود که ممکن است باعث پوسیدگی گیاه شود یا محصول جانبی نامطلوبی تولید کند که پس از آن محصول شما را خراب می کند.

شما می توانید با خرید گیاهان آپارتمانی در منازل خود از آنها نگهداری کنید و از زیبایی آنها لذت ببرید.

برای تغذیه محصولات خود از کمپوست استفاده کنید. در باغبانی ارگانیک، کمپوست برای بقای گیاهان شما ضروری است. توده کمپوست خانگی یک منبع عالی و ارزان کمپوست است. بسیاری از ضایعات غذا، علف و برگ های خشک را می توان در کمپوست خود استفاده کرد. با این حال، از غذاهای پخته شده، خاکستر و فضولات حیوانی در یک توده کمپوست ارگانیک خودداری کنید.

 

هنگامی که باغ شما شروع به رشد کند، خانه شما بسیار کامل تر خواهد بود. همانطور که قبلا گفته شد، باغ ها زیبایی طبیعی و همچنین فضایی آرام را برای خانه شما فراهم می کنند. شما همچنین از جنبه کاهش استرس باغبانی بهره مند خواهید شد. از نکات این مقاله برای بهبود خانه و زندگی خود استفاده کنید!

 

افرا ...
ما را در سایت افرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا بازدید : 142 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 17:18